AnonymBruker Skrevet 4. september 2020 #61 Del Skrevet 4. september 2020 Og når folk kommer med: Huff og huff -.- når folk er oppriktig nedfor. Anonymkode: 5589e...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #62 Del Skrevet 5. september 2020 Jinxe Kidsa (flaueste jeg hører) Seff Serr Anonymkode: 4e6a2...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 5. september 2020 #63 Del Skrevet 5. september 2020 «Dør på meg», høres ut som noe et barn som nettopp har lært å snakke sier. «I tilfelle rottefelle». Hadde egentlig glemt uttrykket så sa noen det forrige helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 5. september 2020 #64 Del Skrevet 5. september 2020 Alle sånne engelske uttrykk, bla «nipple» og «ouf« Sååå lei «nipler» og «ouf» >_< «Ok, Boomer» «Kidsa» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 5. september 2020 #65 Del Skrevet 5. september 2020 Its nothing that is so shit that its not good for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 5. september 2020 #66 Del Skrevet 5. september 2020 Rasisme, såret, krenket, hen, mammahjertet, diskriminering Alle disse er blitt tullete ord, fordi ordene voldtas og misbrukes i enhver kontekst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 5. september 2020 #67 Del Skrevet 5. september 2020 På 27.8.2020 den 21.51, AnonymBruker skrev: Sånne engelske uttrykk som ungdommen bruker.. Cringe, low-key, braaah osv. Anonymkode: df99f...afb Men ting er jo cringe. Og det er ikke "ungdommen" kun som bruker dette, de som vet hva det er bruker det også. På 28.8.2020 den 17.14, jukkapalme skrev: Kohort Hen Bjuda på Engelske ord og uttrykk som cringe, random, obvious osv Ikke vær så random. Det er litt cringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 5. september 2020 #68 Del Skrevet 5. september 2020 Har mange. Disse kommer jeg på i farten: - Å hate på (bare SLUTT!) - menstruere (altså verbet som gjør det til en aktiv handling) - Jeg har litt OCD, Asperger, er litt schizofren (eller andre psyk diagnoser som kanskje har en promille med saken å gjøre for å gjøre et «morsomt» poeng utav et karaktertrekk - Misforstå meg rett - IT- jente (slutt!) - Influencer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2020 #69 Del Skrevet 5. september 2020 Jeg blir litt irritert på at det ofte brukes så store og svulstige ord og uttrykk nå for tiden. Uttrykk som tilsier at man snakker om noe mye mer dramatisk enn det situasjonen egentlig tilsier. Man "hater" noe man egentlig bare misliker, eller man "elsker" alt mulig rart, f.eks. den nye jakka man har anskaffet seg. Jeg misliker også svulstige uttrykk som "Himmelen har fått en ny stjerne" om noen som har gått bort, samt "mammahjerte" og "pappahjerte". Usj. Anonymkode: b0374...c32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #70 Del Skrevet 6. september 2020 Prinsessa vår/ prinsen vår. Anonymkode: ac5d7...954 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #71 Del Skrevet 6. september 2020 På 3.9.2020 den 14.07, Knirke skrev: En annen ting jeg hater er folk som gjentar navnet mitt hele tiden. Et navn er noe man bruker for å påkalle en persons oppmerksomhet, ikke noe man bruker i setninger. Har en kollega som er sånn (si at jeg heter Anne): "Hei Anne!, Har du det bra Anne? Nå skal du se her, Anne... Er du fornøyd (med oppgavene), Anne? Ok, Anne? Sees til lunsj, Anne!" 🙄 Har du sett denne, Anne? Anonymkode: ee831...c95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #72 Del Skrevet 6. september 2020 Hvem er du til å - frasen. Det er en klumpete frase som er oversatt ord for ord fra engelsk. Who are you to judge? oversettes ikke med Hvem er du til å dømme, men bør heller oversettes med Hvilken rett har du til å dømme? Anonymkode: 43ba9...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 7. september 2020 #73 Del Skrevet 7. september 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Har du sett denne, Anne? Anonymkode: ee831...c95 Nei, den hadde jeg faktisk ikke sett! 😂🤣 Har aldri tenkt over hva han sier i den sangen. Det er jo som å høre kollegaen min: Annie, are you okay? So, Annie are you okay? Are you okay, Annie? Annie, are you okay? So, Annie are you okay? Are you okay, Annie? Annie, are you okay? So, Annie are you okay? Are you okay, Annie? Annie, are you okay? So, Annie are you okay? Are you okay Annie? Annie are you okay? Will you tell us that you're okay? There's a sign at the window That he struck you, a crescendo Annie He came into your apartment Left the bloodstains on the carpet Then you ran into the bedroom You were struck down It was your doom Annie, are you okay?… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 10. september 2020 #74 Del Skrevet 10. september 2020 Overskrifter som slutter på "..går viralt!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå