Gå til innhold

Hei...


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

:) Hei igjen... I dag er det kveldsvakt. Eller såkalt kaffevakt. det vil si 5 timers jobbing. Akkurat passe for meg i dag..

Har fått lastet ned Whisky in the jar!!!! av Metallica av exen min. Jeg elsker den sangen. Hørte på den hver gang jeg skulle ut og feste før , og nå er det mere mimring overt den tiden.. Men det bare er og blir en stoor låt...Digger den.. blir aldri lei..

Nei, nå må jeg orden meg til å gå på jobb. Ha det fint alle som leser dette... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg må jo nesten fortelle at venninna mi kom inn på sykepleien i dag. Jeg ble så glad for det. Nå blir vi vel kollegaer. Vi vil begge inne i psykiatri /rus, så sjansen for at vi ender opp på samme plass er jo stor! Jeg tror det er en fordel at jeg har såpass mye erfaring med narkotika som jeg har. Jeg tror ikke det skal være mulig å lure meg , samtidig som jeg skjønner litt hva narkomane har å stri med. jeg gleder meg til å ta fatt på det. Kanskje det kommer noe godt ute av erfaringen mine til slutt!! :) vurderer å flytte fra Trondehim til Hamar for å jobbe der på Sanderud. Trivdes så godt i Hamar når jeg bodde der! Mye fordi de hadde så fin natur og mye fugleliv der. Men først må jeg gjøre ferdig året i oslo..

Nei, nå må jeg dra.. på jobb... Bye bye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...