AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Hei, Jeg holder på med ADHD utredning og startet opp med Ritalin. Er oppi i 60 mg til dagen og føler meg bedre. Bedre fokus på jobb og god konsentrasjon på andre arbeidsoppgaver. Men kjenner jeg har litt økt puls og litt hjertebank som er veldig vanlig i de første ukene. Men kan jeg ta atarex eller betablokker (pranolol) en periode for å dempe hjertebanken (har det liggende fra før som er på resept til meg). Anonymkode: 8610d...757
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg holder på med ADHD utredning og startet opp med Ritalin. Er oppi i 60 mg til dagen og føler meg bedre. Bedre fokus på jobb og god konsentrasjon på andre arbeidsoppgaver. Men kjenner jeg har litt økt puls og litt hjertebank som er veldig vanlig i de første ukene. Men kan jeg ta atarex eller betablokker (pranolol) en periode for å dempe hjertebanken (har det liggende fra før som er på resept til meg). Anonymkode: 8610d...757 Dette må du ringe en lege og snakke om. Det er jo spørsmål om disse medisinene kan kombineres. Anonymkode: f14cb...925
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå