Gå til innhold

Ta initiativ ovenfor en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dame 40+ her, vært singel et halvt års tid.

Det finnes en mann "der ute" jeg liker veldig godt. Har kjent til ham i 8-9 år, vært venner på Facebook like lenge. Vet han ble singel for noen år siden, og det ser ikke ut som om han har noen ny kjæreste. I sommer chattet vi litt frem og tilbake, og jeg hadde håpet at han kanskje skulle ta initiativ til noe mer. Det nærmeste jeg kom var at han skrev vi burde sittet sammen og drikke vin (en varm lørdagskveld vi satt alene på hver vår kant). Jeg skrev at det hadde vært hyggelig, at jeg gjerne tok turen en dag :). Så kom ferien, og vi fartet mye rundt begge to. Begge har tenåringsbarn, så vi har vært opptatt på hver vår kant.

Men i alle fall. Nå har det gått noen uker siden sist vi chattet, og det går liksom ingen vei. Jeg er nok litt "gammeldags" i form av at jeg skulle ønske at HAN tok initiativ - men er likevel såpass interessert i ham at jeg skjønner at det åpenbart blir opp til meg ;).

(Han kan selvfølgelig ha sine grunner, holde på med en annen eller ikke være interessert nok - men det er verdt et forsøk ;))

Men altså, hvordan går jeg frem?! Blir supersjenert og redd for å drite meg ut - tenk om han egentlig er null interessert? 🙈

Alle tips mottas med stor takk! 

Anonymkode: ed765...829

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta og spør om innbydelsen til den vinen fremdeles står, da vel: "du, den der vinen vi snakka om før i sommer?"

Man må uansett komme seg ut av chatten og møtes fysisk fortest mulig.

I "vår alder" - 40+ - så er det oftest slik at hverdagen og livet eter seg innpå. Som du skriver: så kom ferien ... tenåringsbarn ... hver vår kant. 

• Liker 1
Skrevet

Hva er verst: at du bruker uker, måneder eller år på å drømme om hvilket forhold dere ville kunne fått, eller risikere å bli avvist men kunne gå videre? 

Anonymkode: b46d4...f06

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for svar, begge to. Jeg tenkte på det du siste sa, og gjorde som den første ;). Hoppet i det - og nå har vi en date til uken! 😄💞

TS.

Anonymkode: ed765...829

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...