Gå til innhold

Han starter aldri samtaler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har pratet mye med en hyggelig mann på tinder, vi har lange samtaler og han virker interessert. Når vi legger oss for kvelden hører jeg ikke noe fra han flere dager senere. Så det er jeg som tar kontakt og starter samtalen. Da er han veldig på og prater om mange ting. Så er det samme regla igjen. 

Er det bare å gi opp?

Anonymkode: 4423c...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymkode: db127...f10

• Liker 6
Skrevet

Ja, han snakker med flere, og orker ikke ta initiativet.

Anonymkode: 6fcf6...660

Skrevet

Dere har ikke møttes enda? Da ville jeg ikke tatt det så tungt. Jeg er aldri spesielt interessert før jeg har møtt personen, og det er lettere å ta initiativ etter vi har møttes. Spør om han har lyst til å gå ut for en øl en dag.

Jeg har aldri forstått de som orker å snakke med noen i ukevis før de møtes. Jeg gidder aldri det, men det betyr ikke at jeg er uinteressert når vi møtes, først da merker jeg om det er noen kjemi mellom oss. 

Anonymkode: b42ff...4cc

• Liker 1
Skrevet

Sånn sengekos-prat er jo hyggelig da, men hvis han ikke viser sin iver i deg tror jeg nok jeg har gitt opp. Sånn enveiskjøring fungerer aldri. Jeg har hatt en lignende episode før, hun var veldig kosesyk og sa bestandig at hun savnet meg og vi skulle ha elsket vilt og alt det der. Vi satt å pratet i over 3 timer i snitt, og sendte sms og ba meg ringe henne.  Bestandig om natta etter at hun har vært på byen, litt småbrisen men samtidig veldig pirrende og hyggelig. Men etter et par måneder luktet jeg lunta og gav opp... Det var også ei jeg aldri traff, det eneste jeg satt igjen med var ei kjempehøy telefonregning.

Skrevet

Du må slutte å jakte sånn på menn :)  Ikke ta initiativ 

Anonymkode: 7ca35...a2b

Skrevet

Tar han ikke kontakt er han ikke spesielt interessert. Han bare holder muligheten åpen siden du er interessert.

Generelt tips, ikke hold på å chatte lenge før man møtes. Avklar enkle ting som sier noe om peronen er interessant eller ikke, og så avtal å møtes. Langvarig kontakt digitalt blir bare surr, det fører svært sjeldent til noe i andre enden.

Anonymkode: 71d84...53c

Skrevet

Ikke interessert helt klart. Bare for feig til å si i fra at han ikke er interessert så gjør det heller ved å seig pine damer i mnd’er og år...

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, Bente1234 skrev:

Ikke interessert helt klart. Bare for feig til å si i fra at han ikke er interessert så gjør det heller ved å seig pine damer i mnd’er og år...

Ikke Ts men har hatt med en slik,bortkastet energi. Vil ingenting annet enn å booste egoet sitt. Nå har vedkommende oppdatert bildene sine på Tinder og Badoo,har blitt skallet og. Fysja meg. Stakkars damer som må kaste vekk tiden sin på slike.

Anonymkode: 2e66e...3ff

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jo, han kan være interessert.  Ville ikke ha dømt han før et møte. Jeg er enig med den som skrev at de ikke er særlig interessert før et møte. Klarer ikke helt å engasjere meg veldig før jeg har møtt noen mens enkelte menn er veldig på med engang. Noe jeg synes er rart. De har bare sett bilder og lest en veldig kort presentasjon om meg. Vet ikke om det er kjemi eller noe. 

Allikevel burde man ta initiativ til samtaler tenker jeg. Jeg kan også være dårlig på det, men om det er noen som virker interessant så prøver jeg jo.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke Ts men har hatt med en slik,bortkastet energi. Vil ingenting annet enn å booste egoet sitt. Nå har vedkommende oppdatert bildene sine på Tinder og Badoo,har blitt skallet og. Fysja meg. Stakkars damer som må kaste vekk tiden sin på slike.

Anonymkode: 2e66e...3ff

Høres kjent ut. 

Anonymkode: 7d968...46c

Skrevet

Han er helt tydelig ikke interessert i deg. Sånn oppfører jeg meg også når jeg ikke er interessert. 

Anonymkode: 6be7f...c74

Skrevet

Kan du ikke bare foreslå å treffes over en kaffe i byen, å se hva han svarer da? 

Og eventuelt prøve å avklare om dere jakter det samme? 

Anonymkode: e52f2...34d

Skrevet

Yup, holder deg på pinebenken i tilfelle det en dag skulle by seg en mulighet. Hender man er ekstra keen etter en tur på byen eller noe lignende, så man tar det ''på hjemveien''. Stygt å si men har gjort det selv, vet av flere som gjør og har gjort det og har også opplevd å være 'den'. Følern, men det beste du kan gjøre for deg selv er å ikke gi han det han vil ha, mannfolk er bygd for å jakte, når han merker at du ikke vil lengre skal du se at han kommer løpende etter. Mark my words.

TL;DR: Liker du en fyr godt lar du ham jakte på deg, hvis han vil ha deg kommer han til å gjøre nettopp det. Enkelte trigges enda mer av å ikke få det de vil ha, så om du later som du ikke vil ha ham er det også en stor sjanse for at han vil løpe etter deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...