AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #1 Skrevet 27. august 2020 Jeg chatter med en mann jeg ble kjent med på en datingside for et par mnd.siden. Fine samtaler,og han viste mye interesse. Jeg har sagt at jeg tar ting rolig,fordi det ikke er særlig lenge siden jeg ble singel. Helt i orden for ham. Men ,så ble plutselig tyst for snart 2 uker siden. Han er den som har tatt initiativ hele veien. Har savnet samtalene våre,men siden jeg er på gjerdet ifht å hoppe inn i noe nytt,har jeg sett an. Han ville gjerne treffes,,,har invitert meg osv.. I dag tidlig kom det plutselig en tanke om hvorfor det kanskje plutselig ble stille. For litt over en uke siden,skrev jeg en svarkommentar ang ulvejakt i en artikkel på Facebook. Jeg var ganske så skarp i tonen. Denne mannen er jeger og friluftsmann på sin hals. Kom bare på DET i dag 😅🙈 Står for meningen min uansett. Har ikke noe imot jakt i sin allminnelighet. Kan han lest det tro ? Og av den grunn ghostet meg ? Blir litt teit å spørre ham direkte om dette ,føler jeg... Anonymkode: dad11...a53
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #2 Skrevet 27. august 2020 Min umiddelbare reaksjon er at han ikke er noe å samle på. En mann som stikker av, vil gjøre det ellers også. Det finnes menn som stikker fra kone og barn til og med, og slike vil ingen av oss ha. Ang. kommentaren din så må ha i såfall finne seg noen som er helt enig med han om det da. Siden han er såpass følsom på jeger-opplegget sitt. Anonymkode: 890e7...9d2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #3 Skrevet 27. august 2020 Kanskje han ønsker seg et forhold? Og så er ikke du klar for noe siden du er nylig singel. Etter å ha tatt det meste av intiativ og foreslått treff uten at du har vært med, kan det godt tenkes at han har gitt opp jakten og heller gått for en som er litt mer tilgjengelig. Anonymkode: 33adb...190
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #4 Skrevet 27. august 2020 Mulig han har kommet i kontalt med noen som er klare for forhold? Som du sier sitter du på gjerdet, og da er det stor sjanse for at det er bortkastet tid for han å vente. Anonymkode: cc70e...975 1
Antiviruset Skrevet 27. august 2020 #5 Skrevet 27. august 2020 Det er ikke ghosting å ikke chatte videre med deg. Dere har ikke engang møtt hverandre og blitt kjent. At chatt dør ut på en datingside er helt normalt, og noe som veldig ofte skjer om man ikke møtes rimelig raskt for å bli bedre kjent. Så nei dette er ikke ghosting. Se ting an er liksom ikke akkurat det du bør gjøre på en datingside. Der er det en ting som gjelder om du ønsker noe som helst. Ta kontakt, holde kontakten, få fingeren ut og treffes. Ellers vil en av de andre der inne snappe opp vedkommende før du får tygget i deg frokosten din om det er en oppegående normalt "attraktiv" mann. Så du har rett og slett tabbet deg ut TS, ved å si "se an" det gjør du ikke inne på en datingside, og det er ikke veldig attraktivt for noen i starten på et forhold heller. Så for meg virker det som du ikke er klar for dette. Hadde ikke ført og tatt initiativet veldig lenge inne på en chatt på en datingside før jeg gikk lei og forsvant, om den andre ikke viste en interesse og en intensjon med det vi holdt på med. 5
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #6 Skrevet 27. august 2020 Det kan være,med tror da at han ville sagt det. Fordi samtalene våre var veldig dype. Men,jeg er ny hva slik dating gjelder,,,så hvem vet ? Den siste samtalen var superhot 😜,,og jeg har ikke vært kald på noen måte. Men ærlig. Han sa også at han ikke hadde hast,,,fordi han hadde falt for meg ( hardt) -hans ord... Men om han har fanget opp denne kommentaren, og tatt det ille opp,så er det kanskje forståelig fra hans side ? Synes bare det er rart,,,siden jeg selv er open minded, hva forskjellige oppfatninger innebærer. Og mener alle har rett til egen mening. Men jeg VAR veldig krass ifht ulvejegere 😜,,, Anonymkode: dad11...a53
Gjest Halvgæren Skrevet 27. august 2020 #7 Skrevet 27. august 2020 48 minutter siden, AnonymBruker said: Min umiddelbare reaksjon er at han ikke er noe å samle på. En mann som stikker av, vil gjøre det ellers også. Det finnes menn som stikker fra kone og barn til og med, og slike vil ingen av oss ha. Ang. kommentaren din så må ha i såfall finne seg noen som er helt enig med han om det da. Siden han er såpass følsom på jeger-opplegget sitt. Anonymkode: 890e7...9d2 Ikke noe å samle på? Hun skriver at han har tatt initiativ til å treffes og invitert henne. Hun skriver at hun har sittet på gjerdet og sett an. Hun savner samtalene deres, og nå er han stille. Det er jo ikke så rart at han blir lei og heller drar ut på nye søk, de traff hverandre trossalt på en datingside. Hvis hun ikke er klar enda så burde hun ventet med å nettdate. Hun skriver heller ikke noen steder at han har tatt seg nær av jaktkommentaren. Han har kanskje ikke sett den engang.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #8 Skrevet 27. august 2020 Jeg forlot datingsiden ganske raskt,,,fordi det ble feil plattform for meg,og han var den eneste jeg fant interessant. Etter noen uker,sa også han at han kun chattet med meg. Og han hadde funnet den han lette etter. Og kanskje ville dele livet med. Han var ganske rask i svingene,ifht å overøse med komplimenter og ønsker for fremtiden. Vi tekstet privat etter noen uker. Jeg vet ikke jeg... Kan kanskje legge ut en føler ? En flott mann jeg er nysgjerrig på, men hopper ikke uti ting med begge beina først, da jeg er alenemamma 😎 Anonymkode: dad11...a53
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #9 Skrevet 27. august 2020 Enig i at jeg ikke burde opprettet profil i det hele tatt. Har aldri hatt det før heller. Helt ærlig,så gjorde jeg det for å se om exen var der inne 😂🙈, da det var en av grunnene til at VI ikke passet sammen. ( ikke barnefar- men forlovet i et par år) Han var veldig aktiv med oppmerksomhet til det annet kjønn på SO ME , og en hyppig bruker av datingsider før meg,,,og slettet ikke profilene sine før jeg ba han om det ,,etter 4 mnd inn i forholdet 🙄 Han dumpa meg,og jeg hadde kjærlighetssorg...så en patetisk handling fra min side... Har gått videre,etter nå et halvt år,, savner han,men har hvertfall fjernet han fra Facebook og holder meg unna.. da han gjerne kunne opprettholde vennskapet med benefits, samtidig som han ville være åpen for andre. Det går jo ikke,når man vært forlovet ,,synes jeg. Ellers går det greit å være singel, å begynne og se fremover , - leve litt for seg selv igjen... 😊 Vet ikke hvorfor jeg tenker på denne jegeren... mulig jeg savner samtalene, ,, oppmerksomhet kan man jo få ellers,,, men det er jeg ikke interessert i. Anonymkode: dad11...a53
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #10 Skrevet 27. august 2020 Jeg har ikke villet treffe han enda,fordi jeg holder på med flytting disse ukene her,,,og han bor ganske langt...så mer et logistikkspørsmål. Men har takket ja,til og møtes og dra på tur ,,etterhvert.. Anonymkode: dad11...a53
Hr. Aktiv Skrevet 27. august 2020 #11 Skrevet 27. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg chatter med en mann jeg ble kjent med på en datingside for et par mnd.siden. Fine samtaler,og han viste mye interesse. Jeg har sagt at jeg tar ting rolig,fordi det ikke er særlig lenge siden jeg ble singel. Helt i orden for ham. Men ,så ble plutselig tyst for snart 2 uker siden. Han er den som har tatt initiativ hele veien. Har savnet samtalene våre,men siden jeg er på gjerdet ifht å hoppe inn i noe nytt,har jeg sett an. Han ville gjerne treffes,,,har invitert meg osv.. I dag tidlig kom det plutselig en tanke om hvorfor det kanskje plutselig ble stille. For litt over en uke siden,skrev jeg en svarkommentar ang ulvejakt i en artikkel på Facebook. Jeg var ganske så skarp i tonen. Denne mannen er jeger og friluftsmann på sin hals. Kom bare på DET i dag 😅🙈 Står for meningen min uansett. Har ikke noe imot jakt i sin allminnelighet. Kan han lest det tro ? Og av den grunn ghostet meg ? Blir litt teit å spørre ham direkte om dette ,føler jeg... Anonymkode: dad11...a53 Du skriver det selv. Han har tatt kontakt hele veien. Du har riktignok svart på henvendelser, men opplyser at du ikke har tatt kontakt. Dette opplever jeg ofte selv. Jeg må være den parten som bidrar til dialog. Finne noe å prate om. Damene på sin side svarer, men føler når det blir enveiskjøring så er det lite interesse fra hennes side og hun svarer bare for å være høflig.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #12 Skrevet 27. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det kan være,med tror da at han ville sagt det. Fordi samtalene våre var veldig dype. Men,jeg er ny hva slik dating gjelder,,,så hvem vet ? Den siste samtalen var superhot 😜,,og jeg har ikke vært kald på noen måte. Men ærlig. Han sa også at han ikke hadde hast,,,fordi han hadde falt for meg ( hardt) -hans ord... Men om han har fanget opp denne kommentaren, og tatt det ille opp,så er det kanskje forståelig fra hans side ? Synes bare det er rart,,,siden jeg selv er open minded, hva forskjellige oppfatninger innebærer. Og mener alle har rett til egen mening. Men jeg VAR veldig krass ifht ulvejegere 😜,,, Anonymkode: dad11...a53 Oioioi... her vaier mørkerøde flagg i vinden. Superhot samtale (tolker det som at dere har snakket/flørtet om noe seksuelt), og han har allerede falt for deg hardt? Uten å ha møttes.... Han her ville jeg vært litt obs på. Anonymkode: 33adb...190
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #13 Skrevet 27. august 2020 Etter 2 mnd uten å gå i hot mess - fella,,,så tok det litt den vendingen ja 😂,,, et halvt år uten sex,,,og denne frieren som byr på skjønne naturbilder fra fjellheimen,,,( ikke dick pics altså, men en flott lettkledd en) Men jeg sendte ikke noe tilbake av bilder, kun videreførte den spenningen som oppsto i samtalen. Kanskje han venter på et initiativ fra meg,,siden han har bydd på ? Hva er de røde flaggene ? Love bombing ? Han har jo ennå ikke fått uttelling for det ... eller har han ? Han er den som har sendt bilder og videoer av hverdagen sin... Jeg har kun brukt ord. Vet ikke hva som er lurt å gjøre nå jeg..Jeg er jo litt interessert også..dersom han er seriøs. Kanskje han tror jeg er useriøs ? 😅 Anonymkode: dad11...a53
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #14 Skrevet 27. august 2020 Er det en idé å opprette en falsk profil,,uten bilde- for å se om han biter på ? Han har fortsatt profil. Ikke gå langt i samtalen,,,men se om han viser interesse.... Kun det. Da vet jeg at han fortsatt er på søk hvertfall... eller er dette teit ? Anonymkode: dad11...a53
Antiviruset Skrevet 27. august 2020 #15 Skrevet 27. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det en idé å opprette en falsk profil,,uten bilde- for å se om han biter på ? Han har fortsatt profil. Ikke gå langt i samtalen,,,men se om han viser interesse.... Kun det. Da vet jeg at han fortsatt er på søk hvertfall... eller er dette teit ? Anonymkode: dad11...a53 Ja det er helt meningsløst! Du skal "utroskapsteste" en mann du aldri har møtt, som du egentlig ikke ville ha noe forhold til, som du ikke er klar for. Hører du ikke selv hvor galt det høres ut. Spill det inn på bånd og lytt til det Kanskje det går opp for deg da. Et godt tips til deg! En mann som sier at han er klar til då dele resten av livet med deg, uten en gang å ha møtt deg? Da vet du med 100% sikkerhet at du skal knyte på deg skoen og løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøpe! Run Forrest run.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2020 #16 Skrevet 27. august 2020 Herregud. Du opprettet profil der inne for å stalke eksen din og se om han har kommet seg videre Og nå vil du opprette en falsk profil for å teste ut han nye??? Du har problemer.. Anonymkode: fc1fd...3b3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå