Gå til innhold

akseptabel aldersforskjell?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spør her siden det virker mest relevant. 

Jeg er 25 år gammel og liker en jente på 18 år. Har fundert på aldersforskjellen ganske lenge og begynner å overtenke på alle mulige fronter. Jeg vet at det kan gå men samtidig er jeg så usikker. Jeg har bedt henne ut nå og vi skal spise sammen ute snart men vet ikke om jeg  gjennomfører "daten". Hva syns dere? er aldersforskjellen stor? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv 25 år gammel (kvinne) og kan personlig ikke se for meg å være sammen med en på 18, men synes til gjengjeld at det er helt greit om det føles riktig for andre! Bare husk at dere kanskje er på veldig ulike stadier i livet, som kan føre til eventuelle utfordringer. Ellers ser jeg det ikke som etisk feil.

Anonymkode: 93d1c...ace

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv 25 år gammel (kvinne) og kan personlig ikke se for meg å være sammen med en på 18, men synes til gjengjeld at det er helt greit om det føles riktig for andre! Bare husk at dere kanskje er på veldig ulike stadier i livet, som kan føre til eventuelle utfordringer. Ellers ser jeg det ikke som etisk feil.

Anonymkode: 93d1c...ace

Ja, det er viktig at det skal føles riktig. I den alderen er det lov å feile også, det viktigste er at dere ikke krangler etterpå og ønsker hverandre lykke til videre... Går det bra med dere, kan det faktisk vare livet ut så det er også viktig og være god og snill fra dag 1🙄

• Liker 1
Skrevet

Nei, det synes jeg høres helt greit ut. Dere er unge, begge to.

Det eneste skjæret i sjøen som jeg kan tenke meg, er at hun som 18-åring vil være mer umoden med tanke på forhold. Du er mer i den alderen da mange starter å se etter noen å etablere seg med, mens hun normalt vil være på stadiet da hun tenker mer på å flørte med mange, festing og moro. Kanskje er du kun spennende i øyeblikket fordi du er mer voksen.

Men hvis du går inn i dette med et åpent sinn og ikke skyhøye forventninger, så kan du heller se hvordan det utvikler seg etter hvert.

Anonymkode: 2d0b9...79c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...