AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Jeg skjønner ikke hva som skjer, jeg vet jeg er våken.. men føler som om jeg drømmer, altså jeg vet faktisk ikke om alt rundt meg er ekte eller bare en drøm. Jeg vet jeg skriver nå, men føles ikke ekte 😔 Jeg er så irritabel, redd, alltid føler meg stressa.. er svimmel, ser litt som merkelig, noen som kan forstå hva som skjer med meg? Har vært sånn i flere uker, men føles helt jævlig nå! Anonymkode: 16a5b...d0e
visp Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hva som skjer, jeg vet jeg er våken.. men føler som om jeg drømmer, altså jeg vet faktisk ikke om alt rundt meg er ekte eller bare en drøm. Jeg vet jeg skriver nå, men føles ikke ekte 😔 Jeg er så irritabel, redd, alltid føler meg stressa.. er svimmel, ser litt som merkelig, noen som kan forstå hva som skjer med meg? Har vært sånn i flere uker, men føles helt jævlig nå! Anonymkode: 16a5b...d0e Begynt på noen medisiner i det siste? Eller noen du går på? Eller P-piller?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Akkurat nå, visp skrev: Begynt på noen medisiner i det siste? Eller noen du går på? Eller P-piller? Nei, har bare en p stav.. men har satt den inn for flere måneder siden Anonymkode: 16a5b...d0e
visp Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, har bare en p stav.. men har satt den inn for flere måneder siden Anonymkode: 16a5b...d0e Nei, ok. Jeg tenkte bare medisinbruk med en gang. En P-stav har vel de samme bivirkningene som p-piller? Jeg sier ikke at det er den, men jeg ville automatisk lett etter endringer som var skjedd i det siste. 1
Stoltskeiv Skrevet 26. august 2020 #5 Skrevet 26. august 2020 Gå til legen. Dette minner meg om da jeg slet med angst. Kanskje det hjelper å snakke med noen?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #6 Skrevet 26. august 2020 3 minutter siden, Traktorlesba96 skrev: Gå til legen. Dette minner meg om da jeg slet med angst. Kanskje det hjelper å snakke med noen? Kan hende, fordi jeg føler meg konstant stressa om kvelden.. at helle kroppen begynner å klø. jeg er bare redd for å sove Anonymkode: 16a5b...d0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå