AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Etter å ha vært en del i Mexico så har jeg lært meg å like tequila Og det finnes jo så mange måter å drikke det på, ikke bare shots, som jeg ikke liker. Jeg har laget mye Margarita-drinker i sommer, det er utrolig godt og sommerlig. Ikke blir man fyllesyk heller (med mindre man drikker mer enn noen få). Tequila kan også blandes med Sprite og veldig mye annet. Det er også stor forskjell på de ulike typene tequila, den billigste som heter Sierra (med rød hatt på korken) er grusom og gjør at du spyr sidelengs dagen derpå. Josè Cuervo og Patron derimot er mer kvalitet og smaker også bedre syns jeg. I Frankrike har de ne øl med tequila som heter Desperado, usikker på om den fins her. Men jeg kjenner ingen nordmenn som drikker tequila. Er det ikke populært i Norge? Anonymkode: bd81d...464
Leo Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Jeg har aldri hatt problemer med at folk drikker for lite tequila. For mye derimot... 4
FrankDrebin Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 I mitt tilfelle må jeg være veldig forsiktig med sprit generelt, et par drinker går bra, men etter det kan det bli svart når som helst. Hva Tequila angår, synes jeg ikke det smaker godt, så jeg styrer unna.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #4 Skrevet 26. august 2020 7 minutter siden, FrankDrebin skrev: I mitt tilfelle må jeg være veldig forsiktig med sprit generelt, et par drinker går bra, men etter det kan det bli svart når som helst. Hva Tequila angår, synes jeg ikke det smaker godt, så jeg styrer unna. Men har du prøvd å blande tequila som i en drink? Da kjenner du nesten ikke smaken av tequila Og tequila som tilbehør til taco kan også anbefales, er utrolig godt! F.eks tequila blandet med limonade og sprite. Nydelig! Anonymkode: bd81d...464
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #5 Skrevet 26. august 2020 15 minutter siden, Leo skrev: Jeg har aldri hatt problemer med at folk drikker for lite tequila. For mye derimot... Problemet er at folk drikker det feil 😁 Anonymkode: bd81d...464 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #6 Skrevet 26. august 2020 Bommer du tidlig i drikkekarrieren vil den blemma aldri glemmes,og det blir umulig å få ned noen gang igjen....🤢 Anonymkode: 35612...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #7 Skrevet 26. august 2020 Fikk alkoholforgiftning og havnet på sykehuset sist jeg drakk det. Aldri rørt det siden. Anonymkode: d4539...e54
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #8 Skrevet 26. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men har du prøvd å blande tequila som i en drink? Da kjenner du nesten ikke smaken av tequila Og tequila som tilbehør til taco kan også anbefales, er utrolig godt! F.eks tequila blandet med limonade og sprite. Nydelig! Anonymkode: bd81d...464 Jeg tror ikke det, det er ikke ofte jeg bestiller drinker, øl er dyrt nok. Men byr anledningen seg skal jeg gi det en sjanse. Anonymkode: e627f...b8f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #9 Skrevet 26. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bommer du tidlig i drikkekarrieren vil den blemma aldri glemmes,og det blir umulig å få ned noen gang igjen....🤢 Anonymkode: 35612...a8c Det trodde jeg også, etter en incident med Sierra tequila på Korfu da jeg var 19 🤢 Men etter å ha fått et lite kurs i Mexico så skjønte jeg at vi nordmenn drikker jo tequila helt feil. Det er egentlig veldig digg! Anonymkode: bd81d...464 1
Katten.2.0 Skrevet 26. august 2020 #10 Skrevet 26. august 2020 Gode sorter tequila er nydelig, men vi har ikke nødvendigvis en slik alkoholkultur at det er normalt å nyte sprit til annet enn julemat. 1
Brunhilde Skrevet 26. august 2020 #11 Skrevet 26. august 2020 Det hender jeg drikk en Tequila Sunrise, det er en av få drinker jeg liker. Ellers fikk jeg en gang servert en variant som hadde en sør, nesten karamellaktig smak, mener å huske at den var god.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #12 Skrevet 26. august 2020 Tequillaen vi drikker i Norge smaker jo hoggorm. Men det finnes faktisk god tequilla. Og drikk den uten salt og sitron! Anonymkode: 66dca...0ce
Brunello Skrevet 26. august 2020 #13 Skrevet 26. august 2020 Svaret er antakelig at mange foretrekker drinker med gin eller rom fremfor tequila.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #14 Skrevet 26. august 2020 Det var faktisk i Malaysia jeg fikk smake GOD tequilla. Da hadde jeg ikke drukket det på 15 år etter en uheldig kveld på byen... Anonymkode: 66dca...0ce
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #15 Skrevet 26. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tequillaen vi drikker i Norge smaker jo hoggorm. Men det finnes faktisk god tequilla. Og drikk den uten salt og sitron! Anonymkode: 66dca...0ce Du har skjønt det! Jeg så en tequila i Miami som kostet 500 USD. Flasken var riktignok pyntet med Swarowski-krystaller, men der borte har de mye bedre utvalg enn i Norge, i alle prisklasser. På Polet er det bare noen få typer å få kjøpt. Anonymkode: bd81d...464
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #16 Skrevet 26. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var faktisk i Malaysia jeg fikk smake GOD tequilla. Da hadde jeg ikke drukket det på 15 år etter en uheldig kveld på byen... Anonymkode: 66dca...0ce Er ikke Malaysia muslimsk? Trodde ikke de hadde sånt der. Anonymkode: bd81d...464
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #17 Skrevet 26. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke Malaysia muslimsk? Trodde ikke de hadde sånt der. Anonymkode: bd81d...464 Jo da! Du får kjøpt alkohol der. 7 eleven har øl. Og ute på nattelivet i Kuala Lumpur er det ingen begrensninger. Vi vant en quiz og fikk en flaske sprit på deling i premie 🥳 Anonymkode: 66dca...0ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå