AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #1 Skrevet 26. august 2020 Hei. Jeg opererte meg den 11.08.20. Opererte dråpeformet protese under bryst muskelen ettersom dette ble anbefalt av kirurgen. Operasjonen gikk fint og uten om vanlige smerter de første dagene virket alt ok, til jeg begynte å få brennende og sviende smerter under høyre arm. Smertene strekker seg fra brystvorten hele veien under armen til ryggen. I starten var dette så vondt at jeg ikke kunne stå oppreist eller bruke hånden. Etter 2 uker er smerten der fremdeles og den gir seg ikke. Kan bruke høyre hånden av og til men for det meste gjør det fryktelig vondt. Har hatt kontakt med kirurgen og sykepleieren der jeg opererte meg og de virker litt bekymret men ikke mye. Jeg derimot begynner å bli veldig redd for at dette blir permanent, spesielt når jeg ikke vet hva smertene kommer ifra. Kan ikke jobbe pga smertene, dysje ordentlig og sover max 5 timer per natt. Skriver dette her for er desperat og håper det er noen inne på forumet som kanskje har opplevd noe lignende. Kan det være en nerve skade, strekt nerve? Anonymkode: 821eb...738
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #2 Skrevet 26. august 2020 Under muskel er det verste. Da skrapes muskelen fra overflaten. Det kommer til å gjøre veldig vondt, lenge. De fleste blir bedre etter 6 uker, mange har vondt i opptil 3 mnd Anonymkode: 76425...818
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #3 Skrevet 26. august 2020 Som brukeren over skriver, under muskelen er ofte vondt en stund. Hva slags smertestillende fikk du, og for hvor lenge? Anonymkode: b04a0...1ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå