Gå til innhold

Kan jeg ta solarium?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann, tenker å ta en runde solarium, 15 minutter. I sommer har jeg vært ute nesten alle dagene og fått en meget fin grunnfarge, så tenker å ta solarium nå for å "oppretholde" den enda lenger. Er det lurt? Har tatt solarium totalt 2 ganger siden august 2019.

Anonymkode: 3a15c...342

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Heisann, tenker å ta en runde solarium, 15 minutter. I sommer har jeg vært ute nesten alle dagene og fått en meget fin grunnfarge, så tenker å ta solarium nå for å "oppretholde" den enda lenger. Er det lurt? Har tatt solarium totalt 2 ganger siden august 2019.

Er det slik at solarium er mer tryggere å ta når man allerede har en grei grunnfarge kontra når man tar det når man er hvitt? Handler vel bare om å ikke bli brent?

Skrevet

Er det slik at solarium er mer tryggere å ta når man allerede har en grei grunnfarge kontra når man tar det når man er hvitt? Handler vel bare om å ikke bli brent?

Sol er altid farligst for de hvittest men solarium øker kraftig risikoen for hudkreft. Spesielt om du ikke bruker solkrem. 

Anonymkode: 941f9...bb8

Skrevet

Sol er altid farligst for de hvittest men solarium øker kraftig risikoen for hudkreft. Spesielt om du ikke bruker solkrem. 

Anonymkode: 941f9...bb8

Kan vel ikke bruke solkrem i solariumet?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan vel ikke bruke solkrem i solariumet?

Hvorfor kan du ikke det? Om du ikke bruker solkrem i solariumet er i alle fall kreftrisikoen stor.

Anonymkode: 8cdf6...8cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...