Celiclya Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 Jeg er mye mørk under øynene - og trenger en god concealer eller en slik "tryllepenn" tilå dekke dette. Til nå har jeg brukt en slik blyant-sak fra Body Shop,men er ikke fornøyd med denne. Noen som har forslag til en de er fornøyd med?
Intego Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 Anbefaler Yves Saint Laurent Radiant Touch. Denne er utrolig god!
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2005 #3 Skrevet 19. juli 2005 Jeg har lovprist Helena Rubinstein Magic Concealer i flere tråder her på KG, men en god ting kan vel ikke nevnes mange nok ganger. Den dekker godt og har gul undertone (i fargen medium). Såkalte tryllepenner er lysreflekterende, men jeg synes ikke de dekker mørke ringer like godt.
Gjest Gjesta Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 Jeg har prøvd tre ulike: YSL Touche Eclat: den tålte jeg ikke, fikk eksem under øynene av den. Kanebo concealer: dekker bra, litt matt i finishen. Min favoritt Dior Skinflash: akkurat tatt den i bruk. Sitter ikke så godt, er veldig "slippery" i konsistensen, og fargeutvalget passer meg ikke. Jeg ble overtalt til å teste farge nr 3, men den er litt for rosa. Nr 2 er altfor lys. Konklusjon: Kanebo er best!
birgitte242 Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 Jeg holder en knapp på YSL Touche Eclat, den orginale "tryllepennen". Jeg lot meg overtale av en taxfree dame som var tom for ysl til å prøve Diors Skinflash, og er definitivt ikke fornøyd! Konsistensen er rar, den flyter liksom oppå huden, den legger seg i de små linjene under øynene, og dekker alt for godt. Dessuten er pennen i seg selv, eller mekanismen, heller ikke bra i forhold til ysl. Så ja, det er vel en grunn til at Touche Eclat/Radiant Touch fremdeles er de flestes favoritt etter over 10 år på markedet
Rosenrød Skrevet 19. juli 2005 #6 Skrevet 19. juli 2005 Make up store har også en kjempegod concealer, hun som jobbet der mente at denne var beregnet på yngre hud enn touch eclat osv. Denne er i en liten boks med tre forskjellige farger/virkeområder som så kan blandes slik at den matcher din hudtype perfekt.
Gjest Aurélie Skrevet 19. juli 2005 #7 Skrevet 19. juli 2005 Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen; Issima Precious Light fra Guerlain gjør underverker for mørke ringer under øynene. Etter min erfaring dekker ikke YSL sin godt nok. Issima har dessuten anti-aging effekt.
starie Skrevet 19. juli 2005 #8 Skrevet 19. juli 2005 Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen; Issima Precious Light fra Guerlain gjør underverker for mørke ringer under øynene. Etter min erfaring dekker ikke YSL sin godt nok. Issima har dessuten anti-aging effekt. ← Denne er definitivt best!
Gjest gjest1 Skrevet 19. juli 2005 #9 Skrevet 19. juli 2005 Jeg har sagt det før, men sier det gjerne igjen; Issima Precious Light fra Guerlain gjør underverker for mørke ringer under øynene. Etter min erfaring dekker ikke YSL sin godt nok. Issima har dessuten anti-aging effekt. ← Hvordan er fargene? Er denne i en penn med pensel? Inneholder den glitterpartikler?
Gjest Aurélie Skrevet 20. juli 2005 #10 Skrevet 20. juli 2005 Issima Precious Light kommer såvidt meg bekjent i tre nyanser; svak rosa (bruker denne selv), lys beige, og beige naturell (gyllen). Den jeg bruker har iallefall ikke glitter i seg. Og ja, det er penselform, samme konsept som YSL. Et aber er riktignok at en får mindre for pengene. Kontra YSL, som kommer i 2, 5 ml, så har Issima kun 1, 5 ml, og jeg tror jaggu den er hakket dyrere også. Men vel verdt kronene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå