Gjest Vinga Skrevet 1. august 2005 #61 Skrevet 1. august 2005 Da jeg var 9 år: Flukten fra dyreskogen, den serien som går på barne-tv på søndager for tiden.... Da jeg var litt eldre enn det: Drømmen om Narnia. Enda litt eldre: Heartbreak High. Enda litt eldre: Buffy the vampire slayer. Nå: Har ingen favorittserie som jeg MÅ se. Likte SATC kjempegodt, men den går jo ikke lenger...
Hu i Svingen Skrevet 1. august 2005 #62 Skrevet 1. august 2005 Sopranos SATC Desperate Housewives Band of Brothers Six Feet Under Cold Feet
Gjest dama Skrevet 3. august 2005 #63 Skrevet 3. august 2005 charmed. lost,4400 gleder meg til mer. csi
Cronos Skrevet 4. august 2005 #64 Skrevet 4. august 2005 Den som jeg husker best er vel en som ingen her har hørt om. En mini-serie i 6 episoder en gang på 90-tallet: 1. Profit Foruten det, tror jeg "Det var en gang et menneske", To Gode Naboer, Cheers, Twin Peaks, Våre Verste År (Married With Children), Dream On, Alf, Seinfeld som deler de neste plassene
Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 5. august 2005 #65 Skrevet 5. august 2005 I ville vesten! Og er det flere enn meg som husker den svenske serien Den hvite steinen? Den går faktisk i reprise på NRKs sommermorgen for tiden, don't miss!! (jeg ble klar over det i går....) Krøniken Friends Det var engang et menneske Til alle dere som digget Nord og Sør - det gjorde jeg også, jeg var rundt 15 år da - men jeg har sett den i reprise (de låner den ut på biblioteket), og den suger skikkelig!! Utrolig over-melodramatisk, masse teite replikkvekslinger og veldig sjablongaktig. Litt av et sjokk å se den igjen og oppdage at min kritiske sans var endret så dramatisk, men jeg mener, 15 år gammel... og det var jo Patrick Swayze, da... men ikke se den igjen, jenter, bare husk den slik dere så den den gangen!
Englepus Skrevet 5. august 2005 #68 Skrevet 5. august 2005 Mine favoritter er: En vakker dag (serie som gikk på NRK for 10-15 år siden) Scrubs/Helt sykt 24
Gjest Ingrid78 Skrevet 5. august 2005 #69 Skrevet 5. august 2005 1. Buffy 2. Angel 3. Farscape 4. Charmed (de sesongene da Shannon Doherty var med)
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2005 #70 Skrevet 5. august 2005 ANGELA!!! ← 1) Åh! Jeg elsket Angela eller My so called Life som den egentlig heter. Utrolig bra tittel. Har lastet ned noen episoder. 2) Sex og singelliv. Blir aldri lei. 3) Laika fra verdsrommet. Barne-tv blir aldri det samme igjen.
iviking Skrevet 7. august 2005 #71 Skrevet 7. august 2005 (endret) The simpsons Friends Everybody loves raymond Malcom in the middle That 70's Show The Apprentice - beste reality Summerland - beste drama klarte ikke å velge kun 3 Endret 7. august 2005 av ctybring
Anglofil Skrevet 7. august 2005 #72 Skrevet 7. august 2005 Vil bare bemerke at jeg digger Nord og Sør, BBC-produksjon fra 2004, basert på en novelle av Elizabeth Gaskell med samme navn. Måtte importere den fra Storbritannia. Uansett, det er ikke den versjonen med Patrick Swayze fra 1985, og mini-seriene har to helt ulike historier. I tillfelle noen lurte. Mvh Yvonne
Kafka Skrevet 8. august 2005 #73 Skrevet 8. august 2005 (endret) Oj, fra det første jeg husker til i dag.... I dag ser jeg nesten ikke tv, men det har jo blitt noen gode øyeblikk gjennom årene :icon_smile: Skal vi se hvem vi husker.. To Gode Naboer Il était une fois l'homme / Det var en gang et menneske Professor Balthazar Pelle Parafins Bøljeband Fawlty Towers Brødrene Dal og Spektralsteinene The Little Rascals / Rakkerungene Gutten med gullbuksene Kalles Klatretre Knøttene Pippi Saltkråkan Titten Tei Tante Grønn, Tante Brun, Tante Fiolett Agaton Sax Brødrene Løvehjerte Emil i Lønneberga Jul i Skomakergata Labbetuss Leikestove Marikken/Madicken Rundt jorden på 80 dager Gulliver's reiser Cheers Mash Monty Python's Flying Circus Twin Peaks Seinfeld The Simpsons Kongen av Queens NyttpåNytt Superchannels, Jazzmasters BBCs Jazz Greats Søndagsåpent National Geographics, Explorations Keith Floyds matprogrammer Micael Palins reiseskildringer Krøniken Sopranos det ble en del! For ikke å glemme en serie som går på National G. pr i dag, og fascinerer meg til de grader; In the Womb Dette, samt Explorations må være det beste som er vist på årevis. Endret 8. august 2005 av Kafka
Anglofil Skrevet 9. august 2005 #74 Skrevet 9. august 2005 Hentet i går William and Mary - The Complete Box-Set og To the Manor Born - Featuring All Three Series, som jeg hadde bestilt fra Play.com. Så nå har jeg noe å se på for en stund. Og masse ekstramateriale og ikke viste episoder osv. Mvh Yvonne
Retz Skrevet 9. august 2005 #75 Skrevet 9. august 2005 5 på topp: 1. Fjernsynsteateret 2. Centennial 3. Fantomet i Louvre 4. Michael Palin: Around The World In 80 Days 5. Det var en gang et menneske
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #76 Skrevet 9. august 2005 Hotell i særklasse Monty Python's Flying Circus.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2006 #77 Skrevet 29. mars 2006 Mange, men av humor er det BORETTSLAGET - uten tvil! Digger mest Ali og Yngve!
Gjest Skya Skrevet 29. mars 2006 #78 Skrevet 29. mars 2006 Topp 3: 1. 24 2. Sex and the City 3. Roswell
hilli Skrevet 29. mars 2006 #79 Skrevet 29. mars 2006 1. Freaks & Geeks 2. My So Called life 3. Up North
Anglofil Skrevet 29. mars 2006 #80 Skrevet 29. mars 2006 (endret) Oppdatert liste; To the Manor Born The Good Life Yes, Minister Yes, Prime Minister Lois & Clark - The New Adventures of Superman Three Up, Two Down Beverly Hills 90210 Chicago Hope JAG The Pretender Dawson's Creek The Little House on the Prairie C.S.I: Las Vegas Gilmore Girls Doc Martin William & Mary That '70s Show Foyle's War Monty Python's Flying Circus Cribb The Pallisers Everybody Loves Raymond May to December As Time Goes By A Fine Romance The Irish RM Second Thoughts Solo Just Good Friends Fawlty Towers The Doris Day Show Wire in the Blood Absolutely Fabulous My Family Asylet Krøniken Emil i Lønneberget Jul i Skomakergata Den gyldne hale Huset med det rare i (Pingu osv) Brannmann Sam Postmann Pat Bompibjørnene Brødrene Dahl Vi på Saltkråkan Pippi Langstrømpe Kalle Klovn Labbetuss Sesam Stasjon Mummitrollet My Little Pony Smurfene Teodor og Sjonkel Rolf Titten Tei Tom og Jerry Mini-serier; Pride & Prejudice Sense & Sensebility Tornefuglene Anne of Green Gables North and South (2004) War and Peace, BBC mini-serie hvor Anthony Hopkins har hovedrollen. Daniel Deronda Middlemarch Wives and Daughters Victoria & Albert David Copperfield Our Mutual Friend Jane Eyre (1973) Jane Eyre (1983) Emma Mill on the Floss The Tenant of Wildfell Hall Rosamunde Pilcher's Coming Home Mansfield Park Shogun The Camomile Lawn The Norman Conquests A Married Man Mvh Yvonne Endret 29. mars 2006 av yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå