Mokka Skrevet 19. juli 2005 #1 Skrevet 19. juli 2005 Hei! Jeg kom inn på fjerde-valget mitt som var pedagogikk. Trodde jeg skulle komme inn på noe av det andre jeg hadde valgt, så nå føler jeg meg skikkelig uforbredt. Hva er egentlig pedagogikk? Hvordan studie er det? Hvordan jobber kan man få? Føler dette er et lærer studie, stemmer dette? Man lærer om undervisning o.s.v. Håper noen kan hjelpe meg til å bli litt klokere på hva jeg skal gjøre!
Gjest Piper Skrevet 19. juli 2005 #2 Skrevet 19. juli 2005 http://www.svt.ntnu.no/ped/instituttet/pre...rpedagogikk.htm
Chiquita Skrevet 19. juli 2005 #3 Skrevet 19. juli 2005 Jeg lurer på hvorfor du har søkt på noe som du ikke vet hva er? Men du fikk jo en grei link da...
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #4 Skrevet 19. juli 2005 Om du ikke er sikker på hva pedagogikk innebærer så sett deg ordentlig inn i det før du evt begynner. Det kan være utrooolig tørre saker om du ikke har interesse for faget.
Lillesøster Skrevet 19. juli 2005 #5 Skrevet 19. juli 2005 Linken gir en kjempegod forklaringe. Lykke til.
Mokka Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2005 Til Chiquita. Altså pedagogikk var fjerde valget mitt. Jeg bare skrev det inn for å søke på flere ting.. Derfor.. Takk for linken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå