cerruti Skrevet 26. august 2020 #21 Del Skrevet 26. august 2020 Jeg synes disse to er utrolige positive og morsomme, og det virker som de lever det perfekte liv. Vellykket over hele linjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. august 2020 #22 Del Skrevet 26. august 2020 Hvem er de? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 26. august 2020 #23 Del Skrevet 26. august 2020 Deres Podcast er jo noe av det meste festlige ever. De byr på seg selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 26. august 2020 #24 Del Skrevet 26. august 2020 1 time siden, loffen skrev: Hvem er de? Regner med det er datteren til Hallvard Flatland og mannen hennes 🤔. Som forøvrig visstnok har blitt foreldre nylig i følge VG. Gratulerer til de begge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 26. august 2020 #25 Del Skrevet 26. august 2020 Harald er hvertfall flink til å forklare og formidle om diverse sykdommer i podcasten de har. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 26. august 2020 #26 Del Skrevet 26. august 2020 Ja, jeg synes de er tvers gjennom solide flinke folk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 26. august 2020 #27 Del Skrevet 26. august 2020 Jeg liker de veldig godt også, og koselig å lese at de har fått barnet sitt! Men perfekt liv? Det har vel ingen... Begge foreldrene hennes har jo vært alvorlig syke blant annet. Jeg synes ikke K og H prøver å gi inntrykk av "vellykket over hele linjen" akkurat, og det at de ikke setter opp en polert fasade er vel en av grunnene til at de er blitt så populære også! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 26. august 2020 #28 Del Skrevet 26. august 2020 3 timer siden, Pås skrev: Jeg synes ikke K og H prøver å gi inntrykk av "vellykket over hele linjen" akkurat, og det at de ikke setter opp en polert fasade er vel en av grunnene til at de er blitt så populære også! Helt enig i det altså! Var bare mine ord ment på en positiv måte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 26. august 2020 #29 Del Skrevet 26. august 2020 Syntes de er flinke og morsomme, begge to! Behagelig å høre på, lærerikt uten å være belærende, interessante gjester, og alltid en original quiiizzzz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 27. august 2020 #30 Del Skrevet 27. august 2020 Jeg kan ikke høre podcasten (har helseangst), men har alltid fått skikkelig godt inntrykk av de begge (han gjorde seg godt på Senkveld i vår!), og hun har jo blitt en av våre skikkelig gode programledere, spør du meg. Grattis til de med sønnen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megplussto Skrevet 19. september 2020 #31 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg liker de to som par veldig godt, og liker podcasten. Er informerende, underholdende og morsomt😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 20. september 2020 #32 Del Skrevet 20. september 2020 Når de er ferdige med de første minuttene med fjortisfnis og fjas, blir det helt greit å lytte til. Harald virker som en reflektert og dyktig lege. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hasselnøtter Skrevet 21. september 2020 #33 Del Skrevet 21. september 2020 Jeg har ikke sett noe særlig av henne som programmleder (kun glimt, ikke nok til å få et ordentlig inntrykk, så har vært lunken), men elsker podkasten deres. De er flotte begge to, har en veldig fin tone selv imellom, og gjør en strålende jobb med folkeopplysning. Terningkast 6 fra meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 22. september 2020 #34 Del Skrevet 22. september 2020 På 21.9.2020 den 14.59, Hasselnøtter skrev: Jeg har ikke sett noe særlig av henne som programmleder (kun glimt, ikke nok til å få et ordentlig inntrykk, så har vært lunken), men elsker podkasten deres. De er flotte begge to, har en veldig fin tone selv imellom, og gjør en strålende jobb med folkeopplysning. Terningkast 6 fra meg. 6 fra meg og😊. Synd de er så herlig og forklarer ting så enkelt og greit, og elsker den fine tonen mellom de🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå