Gå til innhold

Katarina og Harald

Sheila-S

Anbefalte innlegg

Hun la ut en konkurranse på instagram der man kunne vinne sett fra kleskolleksjonenen hennes. I går annonserte hun vinneren, og når man besøker profilen til denne vinneren viser det seg å være en kvinne med flere felles venner med Katarina. Dette virker for meg meget mistenkelig.  Er det ingenting disse influencerne skyr? Jeg synes det er forkastelig. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Sheila-S skrev:

Hun la ut en konkurranse på instagram der man kunne vinne sett fra kleskolleksjonenen hennes. I går annonserte hun vinneren, og når man besøker profilen til denne vinneren viser det seg å være en kvinne med flere felles venner med Katarina. Dette virker for meg meget mistenkelig.  Er det ingenting disse influencerne skyr? Jeg synes det er forkastelig. 

Enig! Det er ikke bra, synes jeg..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Enda en merkelig ting jeg har oppdaget er reklame for denne legetjenesten til mannen. Om man går inn på nettet på «anmeldelser» av tjenesten er det jo bare venner av de som har skrevet. Slik burde ikke vært lov!! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er overraskende med dette egentlig? Hele dama er jo i rampelyset på grunn av nettverket sitt, hvem hun er datter av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Den podkasten hun har sammen med sin ektemann (lege) er en av mine favoritter. Den heter Åpen journal. Flere som har lyttet til den?

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Den podkasten hun har sammen med sin ektemann (lege) er en av mine favoritter. Den heter Åpen journal. Flere som har lyttet til den?

Hva går den ut på?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, MarianneE skrev:

Hva går den ut på?

De tar opp medisinske temaer og spørsmål. Paret og gjesten de har med i hver episode byr på historier, tips og råd. I tillegg får Katarina og gjesten bryne seg på en quiz som lege Harald har laget. Informativ og underholdende podkast, synes jeg 😁.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, skal sjekke den ut nå. Hører mye på podcaster på jobb så er alltid kjekt med noe nytt. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker podkaster som man kan lære noe av 😁 Liker Katarinas sprudlende væremåte og Haralds mer seriøse side 👍🏻.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Jegserdeg
På 13.12.2019 den 14.17, Jordbærogfløte skrev:

Ja, jeg liker podkaster som man kan lære noe av 😁 Liker Katarinas sprudlende væremåte og Haralds mer seriøse side 👍🏻.

Enig, liker veldig godt Katarina og har følgt henne en god stund. Liker at hun er ærlig og positiv, man lærer definitivt av podkasten, anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker podkasten til Katarina og Harald kjempe godt 😊 viktig tematikk og veldig god underholdning. 

Endret av Missy1
Feil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

• 2 uker senere...
På 29.3.2020 den 0.40, Blomstertapet skrev:

Podcasten er helt super! 

Ja, det er en av mine tre favoritter ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, Blomstertapet skrev:

Elsker humoren til mannen hennes 😄♥️

Ja, han er så morsom 😂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2019 den 9.44, Sheila-S skrev:

Vil det si at alle som hun er venner med, eller venner av vennene hennes ikke skal delta i konkurransen hennes og at de i hvertfall ikke skal vinne?

Blir ikke det litt feil da? Fordi vi er venner på facebook eller venner av mine venner på Facebook så kan dere ikke hverken delta eller vinne.

Det er jo da snakk om flere tusen som ikke kan delta eller vinne.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...