AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Jeg har møtt ei jente jeg liker ekstremt godt. Problemet er at hun er veldig attraktiv og sånn sett langt utenfor min liga. Hvor stor er sannsynligheten for at hun innser dette litt lenger opp og frem, for deretter ende forholdet den dagen hun møter en mann som er kjekkere enn det jeg er og samtidig matcher personlighetsmessig ? Vi er på bølgelengde og jeg ville likt henne uavhengig av hvordan hun ser ut. Jeg kan tilby henne stabilitet og trygghet, noe jeg tror hun trenger. Kan dette veie opp for forskjellene utad? Anonymkode: 7832a...76d 1
WhiteSwan Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt ei jente jeg liker ekstremt godt. Problemet er at hun er veldig attraktiv og sånn sett langt utenfor min liga. Hvor stor er sannsynligheten for at hun innser dette litt lenger opp og frem, for deretter ende forholdet den dagen hun møter en mann som er kjekkere enn det jeg er og samtidig matcher personlighetsmessig ? Vi er på bølgelengde og jeg ville likt henne uavhengig av hvordan hun ser ut. Jeg kan tilby henne stabilitet og trygghet, noe jeg tror hun trenger. Kan dette veie opp for forskjellene utad? Anonymkode: 7832a...76d Det må du spørre henne om 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Det kan det👍👍 Anonymkode: c67bc...1f8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 Selvfølgelig. Hvor gamle er dere? Anonymkode: fe81b...d45 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 Ja 🙂 Jeg er ung og klassisk attraktiv. Han er 45, rund, tynn i håret, skilt, barn. Har sykt lyst på han, tenner veldig på han, har blitt forelsket, og velger det fine vi deler... Anonymkode: c8fd3...e12 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 Du sier at det er tryggheten og stabiliteten som er det attraktive med deg. Det er ikke sikkert at hun tenker set samme. Kanskje hun faktisk liker utseendet ditt? Eller personligheten.. umulig for oss å vite. Anonymkode: 27be0...7c6 1
AnonymBruker 42 Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi er på bølgelengde Det å være "på nett" er noe av det viktigste i ett forhold slik som jeg ser det. Og jeg er neppe alene om det heller. Du trenger ikke å "veie opp" for noen ting.. Er dere på "bølgelengde", så vil jeg si at dere har det beste grunnlaget for et solid forhold man kan ha... Ikke ødelegg det med egen usikkerhet basert på kun det "ytre" 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #8 Skrevet 25. august 2020 min eks var 12 år eldre og ikke attraktiv utseendemessig. men jeg falt for personlighet, det at han begjærte meg så sterkt, og stabiliteten han tilbydde meg. hadde ingenting med utseende eller at jeg fant noen annen som gjorde til at det ble slutt. mange av oss ser laangt forbi det ytre. og vet du hva? hvis hun ikke gjør det så trenger ikke DU henne👏👏 Anonymkode: 0a9fb...acd 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #9 Skrevet 26. august 2020 Huff så lei av menn som tenker sånn. Blitt dumpet av to menn jeg likte siden de var nesten litt fiendtlig innstilt til utseende mitt og mente jeg bare brukte dem i all den såkalte konkurransen de trodde de hadde. Kvinner har som regel ikke behov for å playe, så du kan nok stole på at hun faktisk liker deg når hun har gitt uttrykk for det. Men hold disse tankene for deg selv, fake it til you make it. Anonymkode: 148e9...d8f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #10 Skrevet 26. august 2020 Vet du TS, vi kvinner tenner på /forelsker oss basert på mye annet enn utseendet. Utseendet er svært sjeldent det viktigste, sjarm, utstråling, at man trives sammen er mye viktigere. Og med tanke på fremdtiden: jobb med å være den mest attraktive mannen for henne alltid (og da tenker jeg ikke på utseendet, men hold deg interessant, vis henne interesse, aldri ta henne for gitt osv. Så har hun ingen grunn til å skifte deg ut, selv om hun møter en mer rent fysisk attraktiv mann. Anonymkode: 00a0f...d64 3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #11 Skrevet 26. august 2020 Det er ikke alltid mulig å forklare kjærlighet og tiltrekning logisk og rasjonelt. Hun er vel sammen med deg fordi hun liker deg som du er. Anonymkode: 27099...8a5
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #12 Skrevet 26. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har møtt ei jente jeg liker ekstremt godt. Problemet er at hun er veldig attraktiv og sånn sett langt utenfor min liga. Hvor stor er sannsynligheten for at hun innser dette litt lenger opp og frem, for deretter ende forholdet den dagen hun møter en mann som er kjekkere enn det jeg er og samtidig matcher personlighetsmessig ? Vi er på bølgelengde og jeg ville likt henne uavhengig av hvordan hun ser ut. Jeg kan tilby henne stabilitet og trygghet, noe jeg tror hun trenger. Kan dette veie opp for forskjellene utad? Anonymkode: 7832a...76d Mest sannsynlig liker hun deg for den du er. Det kan også hende at hun allerede vet at hun er penere enn deg, men at dette ikke betyr noe i det store og det hele. Jeg vet også godt at jeg er mer attraktiv enn min partner, men jeg liker HAM! Det sagt, så må jeg innrømme at jeg skulle ønske han tok mer vare på seg selv, og gikk ned noe. Sorry, dette er liksom slemt sagt, men min ærlige mening. Kvinner er kjent for å forelske seg i personligheter, noe jeg mener de fleste mennesker gjør, men for meg er det også viktig at partner tar vare på seg selv. Dersom det er noe du kan gjøre ved din livsstil, som du vet er helsefremmende, så kan du også kanskje gjøre det, ikke nødvendigvis for henne, men for å styrke din egen selvfølelse, som synes å være lav. Anonymkode: e3acb...bd5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå