AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Del Skrevet 25. august 2020 Noen her som har satt inn 2 dagers embryo og blirt gravid? Jeg satte inn for nesten 2 uker siden og er kjempe spent på resultat. Anonymkode: 940c1...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #2 Del Skrevet 25. august 2020 Hvorfor tar du ikke bare en test nå og finner ut svaret? Anonymkode: ddf43...906 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Del Skrevet 25. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar du ikke bare en test nå og finner ut svaret? Anonymkode: ddf43...906 Fordi jeg er litt overtroisk. Jeg tenker alltid at hvis jeg tester før ikm, vil testen være negativ. Anonymkode: 940c1...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Del Skrevet 25. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fordi jeg er litt overtroisk. Jeg tenker alltid at hvis jeg tester før ikm, vil testen være negativ. Anonymkode: 940c1...fab Ok. Om du virkelig er spent, så vet du hvordan du finner ut av det. Anonymkode: ddf43...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #5 Del Skrevet 25. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Om du virkelig er spent, så vet du hvordan du finner ut av det. Anonymkode: ddf43...906 Nå spurte jeg damer som har satt inn 2 dagers. Ikke en person som går inn å kommenterer alle inlegg Anonymkode: 940c1...fab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #6 Del Skrevet 25. august 2020 Jeg har satt inn et to dagers egg, du mener at den er i 4 delt stadiet? Vi satte inn et 4 delt på dag to etter eggløsning. Hadde innsett av frys i naturlig syklus. Ble ingen graviditet av dette. Men hvis du har ferskforsøk så skal jo det bedre sjansen 😊 Hvis det er 14 dager siden så skal vel mensen komme veldig snart hvis du ikke er gravid? Eller går du på medisiner som hemmer mensen i forsøket? jeg har lest og hørt om flere som har blitt gravide med to dagers da 😊 Anonymkode: 1e167...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseo Skrevet 26. august 2020 #7 Del Skrevet 26. august 2020 Jeg har totalt 4 innsett bak meg med 2 dagers. 1.: ikke gravid, 2.&3.:gravid, men SA før uke 7, 4. Gravid nå I uke 29 snart. Hvis det er snart 2 uker siden innsett så burde det slå ut på test snart om ikke allerede. Lykke til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #8 Del Skrevet 26. august 2020 Jeg ble gravid med todagers Tror mitt var todelt! Han er snart 2 år gammel Anonymkode: eceb6...30d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå