AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #21 Skrevet 25. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker denne mannen høyt, men han er selvsentrert generelt. Og ja, jeg tar selvfølgelig på klitoris selv, men jeg rekker jo sjelden å komme allikavel. Han er meget generøst utstyrt og har hatt mange partnere før meg, han kan vel neppe tenke at størrelsen alene er nok? 🤔 ts. Anonymkode: a7464...d07 Selvfølgelig tror han at han er Guds gave med størrelsen sin 🤦♀️ Han burde få seg en reality check! Anonymkode: 543d2...8a6 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #22 Skrevet 25. august 2020 Kjøp deg noe hjelpemiddel, kjapp deg å kom først, så avslutter du når du er ferdig. Snu deg og legg deg til å sove, helt uinteressert i om han kom. Så ser du om han da vil prate neste dag. Anonymkode: 72a08...adb 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #23 Skrevet 25. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selvsentrert fyr? Norske menn i et nøtteskall. Orgasmen til kvinnen er ene og alene ansvaret til kvinnen. Trådstarter, du må ta orgasmen i egne hender. Han kan ikke hjelpe deg fordi han mener det ikke er hans ansvarsområde. Han tar seg av sin orgasme og du deg av din. Foreslår at du introduserer leketøy til deg selv som f.eks vibrator eller bruker fingrene på klitoris når dere har sex. Kan så klart hende han er villig til å hjelpe, men høres ikke slik ut. Det finnes noen få menn som også ønsker å tilfredsstille kvinnen sin og ønsker å hjelpe henne med orgasme. Jeg har kun møtt èn slik fyr. Anonymkode: 4ea8c...96a Ja det er for mange menn som er egoistiske i senga, men det er virkelig mange menn som virkelig nyter at kvinner nyter også. Jeg tror imidlertid at kvinner må bli flinkere til å kommunisere, på en ok og klar måte, at de selvfølgelig også skal ha utbytte av sex. Så fort jeg lærte meg å ta det som en helt selvfølgelig ting (rundt 22 år), så var det egentlig ikke så behov for å snakke om det heller. At det var så selvfølgelig for meg ble antagelig tydelig i alt jeg kommuniserte angående det seksuelle, og ingen menn våget vel egentlig å være egoister. Det ble like selvfølgelig for dem også. Ligger bare mellom linjene i alt det seksuelle at her er det ikke mulig å blåse i at det skal være greit for meg også. Det gjennomsyrer all dialogen om sex helt naturlig. Om jeg kan suge? Klart det, men what's in it for me? Han kom svært fort... helt greit, du skal få gjøre gjengjeld i morgen. Jeg gleder meg! Jeg har lyst på.... Jeg har tanker om... Jeg trenger... Alt med ertende og flørtende glimt i øyet. Jeg forlanger ikke at jeg alltid skal få samme tilbake, der og da, men det er likevel slike responser som gjør at menn aldri glemmer at vi er to med behov, og det er ikke helt ok med å være kun opptatt av seg selv. Min selvfølgelige innstilling til det gjør det selvfølgelig for min mann. At jeg i tillegg snakker jeg rett ut om min lyst og mine behov og kåthet... det blir ingen mulighet til å glemme at jeg også har seksuelle behov, uten at det blir behov for store samtaler om det. Det er ikke en hemmelighet at jeg også har behov for sex, og for å bli tilfredsstilt. At det ikke er en tjeneste jeg gjør ham, eller noe jeg lar ham få, eller er tilgjengelig til for hans skyld bare. Min lyst og behov er helt selvfølgelig for meg, og dermed også for ham. Før dette ble så selvfølgelig for meg ble det ikke så selvfølgelig for menn heller. Det jeg aksepterte trodde menn var greit for meg. Jeg tror det ofte er slik. Ikke egentlig dårlig vilje, men dårlig forståelse, fordi ting ikke kommuniseres tydelig. Menn får dermed inntrykk av at sex de har er helt ok for begge. Hun har jo ikke sagt annet. Anonymkode: 7592e...ef8 2
Ansagt Skrevet 26. august 2020 #24 Skrevet 26. august 2020 Kanskje du bare skal fortelle han at du også trenger å komme når dere har sex? Eller skal vi bare ligge der og sukke høyt etter hver akt og regne med at han skjønner det? Det er lov å kommunisere og ta litt kontroll for seg også ved du. Han vet sannsynligvis ikke hva du vil bare av seg selv, naturlig nok. 1
Jentegutt Skrevet 26. august 2020 #25 Skrevet 26. august 2020 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsentrert fyr? Norske menn i et nøtteskall. Orgasmen til kvinnen er ene og alene ansvaret til kvinnen. Trådstarter, du må ta orgasmen i egne hender. Han kan ikke hjelpe deg fordi han mener det ikke er hans ansvarsområde. Han tar seg av sin orgasme og du deg av din. Foreslår at du introduserer leketøy til deg selv som f.eks vibrator eller bruker fingrene på klitoris når dere har sex. Kan så klart hende han er villig til å hjelpe, men høres ikke slik ut. Det finnes noen få menn som også ønsker å tilfredsstille kvinnen sin og ønsker å hjelpe henne med orgasme. Jeg har kun møtt èn slik fyr. Anonymkode: 4ea8c...96a Tror ikke det er norske menn i et nøttekall, de fleste er nok opptatt av at partner har en fin oppplevelse, det vil alltid være noen, men tenker det går over hele linja ikke bare norske. En annen ting er at de gjør det ikke med vilje, de vet bare ikke bedre lite opplyst og dårlig selvinnsikt Endret 26. august 2020 av jentegutt 2
Loff77 Skrevet 26. august 2020 #26 Skrevet 26. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker denne mannen høyt, men han er selvsentrert generelt. Og ja, jeg tar selvfølgelig på klitoris selv, men jeg rekker jo sjelden å komme allikavel. Han er meget generøst utstyrt og har hatt mange partnere før meg, han kan vel neppe tenke at størrelsen alene er nok? 🤔 ts. Anonymkode: a7464...d07 Men få han til å ta seg av deg skikkelig da. Be om litt forføring og att han skal gå ned på deg og sørge for deg først. Er vel bare å si att du ikke synes det er greit att bare han skal komme, dette burde du tatt tak i for lengst, og nei det er ikke vanlig blandt mine venner att damene må sørge for seg selv, er jo kjempe digg å sørge for damene 1
Loff77 Skrevet 26. august 2020 #27 Skrevet 26. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsentrert fyr? Norske menn i et nøtteskall. Orgasmen til kvinnen er ene og alene ansvaret til kvinnen. Trådstarter, du må ta orgasmen i egne hender. Han kan ikke hjelpe deg fordi han mener det ikke er hans ansvarsområde. Han tar seg av sin orgasme og du deg av din. Foreslår at du introduserer leketøy til deg selv som f.eks vibrator eller bruker fingrene på klitoris når dere har sex. Kan så klart hende han er villig til å hjelpe, men høres ikke slik ut. Det finnes noen få menn som også ønsker å tilfredsstille kvinnen sin og ønsker å hjelpe henne med orgasme. Jeg har kun møtt èn slik fyr. Anonymkode: 4ea8c...96a Dette stemmer ikke i hele tatt 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #28 Skrevet 26. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde lagt en scene.. Anonymkode: d25af...2a8 Anonymkode: b59f6...e2a 2
Bamseklemmer Skrevet 26. august 2020 #29 Skrevet 26. august 2020 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Og jeg anser egentlig ikke meg selv som blyg, men hvordan i alle dager skal jeg si det? 🤔 Vi har vært sammen i 5 år, relativt aktivt sexliv (2-3) ganger i uken. Han kommer ganske fort, men han er ikke så opptatt av at jeg skal komme. Jeg kommer ikke så fort som han, men trenger ikke en evighet heller. Prøver av og til å unngå hans favorittstillinger for da holder han litt lengre. Anonymkode: a7464...d07 Du skal bare si det samme som overskriften din: Jeg vil også komme, men helst først! Han har sikkert lest for mye på KG, for der mange kvinner sagt at man ikke skal jakte på orgasmen. For såvidt enig, men det er forskjell på å prøve for mye, enn å tilrettelegge orgasmen for kvinnen... Synes han forøvrig er veldig egoistisk, når det skjer gjentatte ganger. Han bryr seg ikke om din orgasme eller opplevelse i det hele tatt, har han bare vært litt mere sexfiksert og undersøk eller lest litt om seksualitet... har han nok blitt mere opptatt på å gi enn å bare tenke på seg selv... Givergleden gjenspeiler seg litt i det daglige liv også, så det vises på omsorgen for den man elsker... Det går faktisk å lære seg å være omsorgsfull, men det er ligger langt inne for de fleste. Jeg ser på det som å gi omsorg som lykke til meg selv, da har jeg det så innderlig godt inni meg. Endret 26. august 2020 av Bamseklemmer 1
Ansagt Skrevet 26. august 2020 #30 Skrevet 26. august 2020 (endret) Du har åpenbart ikke kommunisert til han hva du liker, og hva som skal til. Hvordan kan han da vite noe som helst hvordan du vil ha det? Her ropes ut om ansvar for egen orgasme, noe de aller fleste menn gjør for lengst og som er helt forståelig at man kan forvente av partner. Det som dere alle misforstår er at ansvar for egen orgasme handler ikke om å ligge der og onanere selv. Det handler om å kommunisere hva man liker slik at den andre kan være med og få deg til målet. VIT HVA DU LIKER OG KOMMUNISER DET! Det er akkurat det han holder på med for han vet alt om seg selv og ingenting om deg. Hjelp han med å fortelle hva du vil ha! Endret 26. august 2020 av Ansagt Edit 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #31 Skrevet 26. august 2020 Jeg har kommunisert hva jeg liker, og at jeg ikke kommer av penetrering alene er jeg jo ikke alene om. Det er jo som at han foretrekker å penetrere for å komme. Alle som har hatt litt sex vet jo det. Hadde han vært pure ung, men mannen er jo snart 50 år. Ett eksempel, jeg vet at han digger doggy, ikke fordi han har sagt det så tydelig, men fordi jeg merker det i samspillet når vi har sex. For meg handler det om å være opptatt av den andre også skal ha det godt. Anonymkode: a7464...d07 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #32 Skrevet 26. august 2020 Nå er det gått så lang tid at han sannsynligvis ikke tenker over det engang, så du har mest å hente på å ta dette opp på en måte som ikke bebreider. Han kan ikke endre noe han ikke vet er et problem. Ja det er egoistisk av ham, men det hjelper ikke å klage når han ikke vet at du er misfornøyd. Snakk med ham, og start samtalen når dere ikke ligger i senga. Ikke si hva han gjør galt. Forklar hva du trenger, og si at du ønsker at dere finner ut av dette sammen. Få ham til å forstå at sånn det er nå, er sexen kun for hans del. Dersom du ikke får orgasme av penetrering, er dette ofte noe som kan læres. Det krever litt tålmodighet, fra begge. Og det krever at du jobber for det selv, med knipemusklene dine. Det er litt lettere med en liten penis enn med enn stor, men ingenting er umulig. Jeg kjenner flere (meg selv inkludert) som har trodd de ikke kan få vaginal orgasme. Problemet har vært at de ikke visste hvordan de skal gjøre. Det er ikke nok at mannen pumper. Anonymkode: 12514...9ac
Hippogriff Skrevet 26. august 2020 #33 Skrevet 26. august 2020 Dere som skriver at menn generelt ikke er opptatt av deres nytelse - dere må jo ikke finne dere i det? Første bud er vel å kommunisere dine behov tydelig der og da. Gi tydelig uttrykk for hva du trenger, og opptre som om det er en selvfølge at du skal få det. Og ikke aksepter noe annet - pleier han å komme fort er det ingen grunn til å akseptere penetrering før du er oralt tilfredsstilt av ham, for eksempel. En annen ting er å være konsekvent. La tull få konsekvenser. Vil han ikke bidra til din tilfredsstillelse? Nei, da avbryter du og bidrar heller ikke til hans. Helt uten drama, bare helt vennlig og bestemt. Du skal da ikke finne deg i å ha et dårlig sexliv bare fordi han skal få leve så selvsentrert. Og så lurer jeg litt på hvor dere finner disse mennene, og hvorfor dere ligger med dem? Jeg opplever norske menn som veldig opptatt av seksuelt samspill og gjensidig tilfredsstillelse. Når dere treffer slike «råtne egg» må dere da ikke «belønne» dem med å fortsette å ligge med dem på deres premisser? Vi kvinner må belønne de gode mennene for å være gode - det er dem vi skal ligge med og gi optimal tilfredsstillelse til! 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #34 Skrevet 26. august 2020 13 minutter siden, Hippogriff skrev: Når dere treffer slike «råtne egg» må dere da ikke «belønne» dem med å fortsette å ligge med dem på deres premisser? Akkurat! Dette er like mye damenes feil, som fortsetter å være sammen med de dårlige mennene. De kan ikke klage! Anonymkode: 407ef...e58
Hr. Aktiv Skrevet 26. august 2020 #35 Skrevet 26. august 2020 På 25.8.2020 den 19.59, AnonymBruker skrev: Og jeg anser egentlig ikke meg selv som blyg, men hvordan i alle dager skal jeg si det? 🤔 Vi har vært sammen i 5 år, relativt aktivt sexliv (2-3) ganger i uken. Han kommer ganske fort, men han er ikke så opptatt av at jeg skal komme. Jeg kommer ikke så fort som han, men trenger ikke en evighet heller. Prøver av og til å unngå hans favorittstillinger for da holder han litt lengre. Anonymkode: a7464...d07 1. bud er å snakke sammen. Prøv det først. Bedre det enn å skrive her egentlig da alt bunner ut i uvintenhet fra hans side og at du ikke kommuniserer. Uansett er fyren en dott som ikke spør deg heller da, men altså det gir ingen unnskyldning for at du ikke kommuniserer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå