AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Skrevet 25. august 2020 Og jeg anser egentlig ikke meg selv som blyg, men hvordan i alle dager skal jeg si det? 🤔 Vi har vært sammen i 5 år, relativt aktivt sexliv (2-3) ganger i uken. Han kommer ganske fort, men han er ikke så opptatt av at jeg skal komme. Jeg kommer ikke så fort som han, men trenger ikke en evighet heller. Prøver av og til å unngå hans favorittstillinger for da holder han litt lengre. Anonymkode: a7464...d07
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #2 Skrevet 25. august 2020 Hva skal til for at du skal komme? Er det noe spesielt han må gjøre? Anonymkode: 885ba...12d
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Skrevet 25. august 2020 Nei, jeg kan jo ordne det selv hvis han bare hadde holdt ut pittelitt lengre. Selvfølgelig hadde det ultimate vært dersom han hadde tatt litt på meg, men det jeg synes er rart er at han ikke virker å bry seg om jeg kommer eller ikke. Anonymkode: a7464...d07 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #4 Skrevet 25. august 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: det jeg synes er rart er at han ikke virker å bry seg om jeg kommer eller ikke. Ja, og det som er enda rarere er at du er sammen med han! Anonymkode: 407ef...e58 13
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #5 Skrevet 25. august 2020 Høres ut som en selvsentrert fyr 😕 Anonymkode: 543d2...8a6 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #6 Skrevet 25. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og jeg anser egentlig ikke meg selv som blyg, men hvordan i alle dager skal jeg si det? 🤔 Vi har vært sammen i 5 år, relativt aktivt sexliv (2-3) ganger i uken. Han kommer ganske fort, men han er ikke så opptatt av at jeg skal komme. Jeg kommer ikke så fort som han, men trenger ikke en evighet heller. Prøver av og til å unngå hans favorittstillinger for da holder han litt lengre. Anonymkode: a7464...d07 Kommunikasjon er en viktig nøkkel i alle forhold. Når det gjelder sex og. Si hva du vil,og hvordan. Om han ikke gjør noe med det så si det rett ut at han er j.. egoistisk i senga! Anonymkode: bc357...ee3 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 Bruk en womaniser eller noe samtidig, eller på egenhånd når han er ferdig? Anonymkode: a91ea...fd1
Jentegutt Skrevet 25. august 2020 #8 Skrevet 25. august 2020 Han burde få deg til å komme først, så kan han komme etterpå, jeg fatter ikke at det går an for en mann å bare peise på, sprute og snu ryggen til dama, hadde følt meg dårlig i senga😟 10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #9 Skrevet 25. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk en womaniser eller noe samtidig, eller på egenhånd når han er ferdig? Anonymkode: a91ea...fd1 Hva er poenget med å ha sex med den man elsker, hvis man må onanere etter en økt? Det hadde drept min sexlyst med personen. Ts: får du noe som helst ut av sexen dere har? Kanskje du kan forsøke å avbryte sexen, gjerne før han kommer, og bare legge deg til å sove. Når han spør deg hvorfor, så får du si at det er sånn du blir behandlet. Anonymkode: da9df...887 8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #10 Skrevet 25. august 2020 Jeg hadde lagt en scene.. Anonymkode: d25af...2a8 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #11 Skrevet 25. august 2020 Hadde pakka baggen og reist Anonymkode: d1e51...755 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #12 Skrevet 25. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en selvsentrert fyr 😕 Anonymkode: 543d2...8a6 Selvsentrert fyr? Norske menn i et nøtteskall. Orgasmen til kvinnen er ene og alene ansvaret til kvinnen. Trådstarter, du må ta orgasmen i egne hender. Han kan ikke hjelpe deg fordi han mener det ikke er hans ansvarsområde. Han tar seg av sin orgasme og du deg av din. Foreslår at du introduserer leketøy til deg selv som f.eks vibrator eller bruker fingrene på klitoris når dere har sex. Kan så klart hende han er villig til å hjelpe, men høres ikke slik ut. Det finnes noen få menn som også ønsker å tilfredsstille kvinnen sin og ønsker å hjelpe henne med orgasme. Jeg har kun møtt èn slik fyr. Anonymkode: 4ea8c...96a 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #13 Skrevet 25. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsentrert fyr? Norske menn i et nøtteskall. Orgasmen til kvinnen er ene og alene ansvaret til kvinnen. Trådstarter, du må ta orgasmen i egne hender. Han kan ikke hjelpe deg fordi han mener det ikke er hans ansvarsområde. Han tar seg av sin orgasme og du deg av din. Foreslår at du introduserer leketøy til deg selv som f.eks vibrator eller bruker fingrene på klitoris når dere har sex. Kan så klart hende han er villig til å hjelpe, men høres ikke slik ut. Det finnes noen få menn som også ønsker å tilfredsstille kvinnen sin og ønsker å hjelpe henne med orgasme. Jeg har kun møtt èn slik fyr. Anonymkode: 4ea8c...96a Deprimerende lesning, men har hørt den setningen veldig ofte at kvinner har ansvar for egen orgasme når de har sex med menn 🙄 forøvrig er jeg ikke så interessert i norske menn uansett. De må seriøst steppe opp gamet sitt! Anonymkode: 543d2...8a6 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #14 Skrevet 25. august 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruk en womaniser eller noe samtidig, eller på egenhånd når han er ferdig? Anonymkode: a91ea...fd1 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trådstarter, du må ta orgasmen i egne hender. Han kan ikke hjelpe deg fordi han mener det ikke er hans ansvarsområde. Han tar seg av sin orgasme og du deg av din. Foreslår at du introduserer leketøy til deg selv som f.eks vibrator eller bruker fingrene på klitoris når dere har sex. Ærlig talt, her må dere skjerpe dere! Synes det er ille nok at ikke menn bryr seg, men det er faktisk ikke bedre fra damenes side når enkelte har sex i årevis uten orgasme uten å si fra, og andre driver og bruker vibrator! Nei, sex er ikke gjensidig onani, det er noe man gjør SAMMEN. Anonymkode: 407ef...e58 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #15 Skrevet 25. august 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å ha sex med den man elsker, hvis man må onanere etter en økt? Det hadde drept min sexlyst med personen. Anonymkode: da9df...887 Tenkte det samme... Anonymkode: 407ef...e58 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #16 Skrevet 25. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsentrert fyr? Norske menn i et nøtteskall. Orgasmen til kvinnen er ene og alene ansvaret til kvinnen. Trådstarter, du må ta orgasmen i egne hender. Han kan ikke hjelpe deg fordi han mener det ikke er hans ansvarsområde. Han tar seg av sin orgasme og du deg av din. Foreslår at du introduserer leketøy til deg selv som f.eks vibrator eller bruker fingrene på klitoris når dere har sex. Kan så klart hende han er villig til å hjelpe, men høres ikke slik ut. Det finnes noen få menn som også ønsker å tilfredsstille kvinnen sin og ønsker å hjelpe henne med orgasme. Jeg har kun møtt èn slik fyr. Anonymkode: 4ea8c...96a Herregud for noe jævla vås. Det er en selvfølge å hjelpe hverandre til orgasme, ellers kunne en jo bare onanert for seg selv. Jeg har hatt sex med mange menn, og det er kunn et fåtall som ikke har gjort det de kan for å få meg til å komme også. En må jo snakke sammen Anonymkode: 1e4da...a44 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #17 Skrevet 25. august 2020 Det er så mange losere der ute. Herregud damer. Ha litt standarder og krav! Er han ikke interessert i å ELSKE med deg så STIKK. Vil du ha den sånn resten av livet? Virkelig? Dårlig sex og ego mann? Anonymkode: 93eed...5e4 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #18 Skrevet 25. august 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde lagt en scene.. Anonymkode: d25af...2a8 Du hadde lagt en scene ja.. Hva skulle du brukt denne scenen til? Opptre..? Anonymkode: 6b628...3f8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #19 Skrevet 25. august 2020 Ts, er du meg? Er som å lese om mitt eget «sexliv», men jeg avsluttet det i vår pga selvsentrert mann. I senga og på alle andre måter i forholdet.🤦🏻♀️ Anonymkode: 0473e...070 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #20 Skrevet 25. august 2020 Jeg elsker denne mannen høyt, men han er selvsentrert generelt. Og ja, jeg tar selvfølgelig på klitoris selv, men jeg rekker jo sjelden å komme allikavel. Han er meget generøst utstyrt og har hatt mange partnere før meg, han kan vel neppe tenke at størrelsen alene er nok? 🤔 ts. Anonymkode: a7464...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå