Gå til innhold

Pose under øynene. Farlig?se bilde!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei har vært i overgangsalder  i ca 2 år,men føler at i det siste så har jeg fått en liten hevelse under det ene øyet,er på begge,men mest på ett,er ikke vondt..er dette noe man evt får i overgangsalder 😊😊

Tok blodprøver i sommer alt ok.

Har lest at en ved problemer med nyrene så kan man få poser under /rundt øynene,vil det vises da mye hevelse eller litt,som jeg har?

20200825_160152.jpg

Anonymkode: 65c7c...73b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig ingen??

Anonymkode: 65c7c...73b

Skrevet

Synes ikke dette ser faretruende ut, så jeg ville ventet!

Anonymkode: f1c7a...3ab

Skrevet

Er ikke dette bare vanlige poser under øynene som kommer med alderen da??

Anonymkode: b83c3...535

• Liker 2
Skrevet

Hvis du har vært hos legen og alle prøver er fine så er det alderen.

Huden forandrer seg veldig raskt etter at man kommer i overgangsalderen. Blir mye slappere og tynnere. Plager det deg kan du få utført nedre lokk plastikkirurgi. Blir veldig pent og ingen arr.

Anonymkode: 53b2c...73b

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan love deg at det er mye som sagger når man kommer i overgangsalderen etter hvert. Kollagenet forsvinner gradvis og man blir slapper over hele kroppen. Huden trekker seg heller ikke godt sammen. Hadde bollekinn før når er de nesten borte. Alt synker innover 

Anonymkode: 471c1...6aa

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette bare vanlige poser under øynene som kommer med alderen da??

Anonymkode: b83c3...535

Ikke nødvendigvis. Jeg er 59 og har ikke poser under øynene.

Skrevet

Alle har litt, mye, ingenting eller......alt som skjer med den enkelte er normalt for hver og en. Arv, livsførsel etc.
spiller inn hele livet. Uansett sæggetilstander og uansett hvor; en balanserende aktivitet er uansett å smile og le
hjertelig så mye en kan. La linjer og rynker komme og lev det livet dere har fått utlevert. Det er kun til låns og
pågår her og nå. Stopp (de unødvendige) bekymringene. Ut og lek/lev med dere alle sammen! :nigo: 

...og er det sykdom involvert så blir saken selvfølgelig en helt annen, men i utgangspunktet er aldring ikke farlig. 
Det pågår helt fra vi bli unnfanget og vi kan ikke unnslippe. Godta det, medmennesker. :dagens-rose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...