Gå til innhold

Avslutte samtaler/slette match?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du merker underveis i en samtale på Tinder at interessen din forsvinner av ulike grunner, er det da vanlig å slette matchen uten forvarsel, slutte å svare, eller burde man oppgi en slags forklaring? Føler sistnevnte også blir veldig rart, midt i en tilsynelatende hyggelig samtale. Hva er å foretrekke? Hører gjerne deres erfaringer, tips eller tanker rundt dette :)

Anonymkode: 9af2d...d02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann, og gir alltid, og foretrekker selv, en liten heads-up/hvorfor. 

Kort og godt si at interessen ikke er så stor som først antatt, og ønsk vedkommende lykke til i jakten videre. Eller noe slikt. 

Det kalles alminnelig folkeskikk, og burde være et minimum. Man trenger ikke å opptre som arrogante, selvopptatte idioter i møte med andre folk. 

Anonymkode: 00083...0cc

• Liker 8
Skrevet

Så lenge samtalen kun foregår på tinder tenker jeg at man bare kan slutte å svare.

Anonymkode: ac905...2b6

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, og gir alltid, og foretrekker selv, en liten heads-up/hvorfor. 

Kort og godt si at interessen ikke er så stor som først antatt, og ønsk vedkommende lykke til i jakten videre. Eller noe slikt. 

Det kalles alminnelig folkeskikk, og burde være et minimum. Man trenger ikke å opptre som arrogante, selvopptatte idioter i møte med andre folk. 

Fornuft og manerer i 2020? Skulle man ikke tro!

Anonymkode: c027e...741

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fornuft og manerer i 2020? Skulle man ikke tro!

Anonymkode: c027e...741

Ja, jeg har det. Man oppnår ingenting ved å være kald og arrogant. Men svarene jeg får er så som så, hvis jeg får svar i det hele tatt. Fornuft, manerer og folkeskikk er visst ikke så viktig på Tinder, har jeg inntrykk av.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge samtalen kun foregår på tinder tenker jeg at man bare kan slutte å svare.

Anonymkode: ac905...2b6

Gjorde dette. Har ikke fjernet matchen. Merket at måten vedkommende skreiv på gjorde meg mindre interessert dessverre. 

Anonymkode: ade1a...d29

Skrevet

Jeg hadde latt det tones litt ned og så sendt en mld om at det var dessverre ikke full klaff for deg og ønske personen lykke til videre. 

Hadde satt pris på mld selv, uansett om den er kjip å få😬

Anonymkode: ad320...cc4

Skrevet

Jeg pleier å si fra, at her var det visst ikke så godt match allikevel eller at jeg tror ikke jeg er noe for deg eller noe i den duren. Greit å si noen "avskjedsord", heller det enn å bare avslutte brått.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...