AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #1 Del Skrevet 25. august 2020 Møtte en fyr på en fest og ble forelsket ved første blikk. Han er en skikkelig player, så ingen håp der i gården. Men jeg la merke til at han ikke orket å hente papir under sex, og bare kom inni. Hvis han fortsetter sånn og jeg blir gravid, er det dårlig av meg? Eller burde han ha tenkt på det? Anonymkode: 88fa6...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvgæren Skrevet 25. august 2020 #2 Del Skrevet 25. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Møtte en fyr på en fest og ble forelsket ved første blikk. Han er en skikkelig player, så ingen håp der i gården. Men jeg la merke til at han ikke orket å hente papir under sex, og bare kom inni. Hvis han fortsetter sånn og jeg blir gravid, er det dårlig av meg? Eller burde han ha tenkt på det? Anonymkode: 88fa6...12d Dere er begge idioter. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #3 Del Skrevet 25. august 2020 Ja, det er dårlig av deg selvfølgelig. Hvorfor skulle han hentet papir? Anonymkode: 37f4b...0a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 25. august 2020 #4 Del Skrevet 25. august 2020 Prevansjon er begges ansvar! Hvis dere fortsetter slik så blir du høyst sannsynlig gravid raskt, og det synes jeg er dårlig av dere begge. Ikke bare mtp på at du kan bli gravid, men å ha ubeskyttet sex med en "player" som tydeligvis antar at alle damer er på pilla!? Han kan ha mye godt neddi der 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 25. august 2020 #5 Del Skrevet 25. august 2020 Kanskje du får kjønnssykdommer med vilje også🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #6 Del Skrevet 25. august 2020 1 minutt siden, spinnwild skrev: Prevansjon er begges ansvar! Anonymkode: 554fa...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Del Skrevet 25. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er dårlig av deg selvfølgelig. Hvorfor skulle han hentet papir? Anonymkode: 37f4b...0a5 For å slippe å få det i senga vel.. Anonymkode: 88fa6...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #8 Del Skrevet 26. august 2020 Jeg synes ikke det er dårlig gjort av deg hvis du har sagt at du ikke bruker prevensjon. Da er graviditet noe han må regne med når han har ubeskyttet sex med deg. Dersom du ønsker barn og er inneforstått med at du blir alenemor er det vel helt ok sånn moralsk sett. Ikke optimalt for barnet da. Anonymkode: e06eb...c0c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #9 Del Skrevet 26. august 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: For å slippe å få det i senga vel.. Anonymkode: 88fa6...12d Jeg har aldri vært borti noen som henter papir.. Han kan da vel heller komme på deg eller i munnen? For øvrig er jeg enig i at det er hårreisende galt av dere å ha sex uten prevansjon, for flere grunner. Hovedsaklig fordi det er fullstendig respektløst mot det eventuelle barnet. Anonymkode: 2b28e...d64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå