Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her dømmes det og blir skrevet mye stygt ser jeg. Skjerp dere og dere som skriver mye stygt dere er nok ikke mye bedre selv og hvertfall ikke perfekte. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, solietta skrev:

Her dømmes det og blir skrevet mye stygt ser jeg. Skjerp dere og dere som skriver mye stygt dere er nok ikke mye bedre selv og hvertfall ikke perfekte. 

Når en godt voksen dame som Iselin bruker ord som rævsaft osv i annenhver setning må man tåle at man blir sett på som ekkel og vulgær.

Glemte du forresten å reklamere for appen og nettsiden din, eller kommer det snart en ny kommentar? 

Anonymkode: 8a2b0...147

• Liker 7
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Den dama der er så ekkel og vulgær at jeg får grøssninger hver gang hun åpner munnen!

Hater det når kvinner blir kalt for det ene og det andre bare fordi vi også snakker som menn!

Anonymkode: dc769...a37

• Liker 2
Skrevet
På 29.8.2020 den 21.01, AnonymBruker skrev:

Hater det når kvinner blir kalt for det ene og det andre bare fordi vi også snakker som menn!

Anonymkode: dc769...a37

Ikke min kommentar du siterte, men hadde Iselin vært en mann ville jeg reagert like sterkt. Vulgær kan man være uansett kjønn. 

Anonymkode: f6ff1...f8f

Skrevet
På 29.8.2020 den 14.14, AnonymBruker skrev:

Når en godt voksen dame som Iselin bruker ord som rævsaft osv i annenhver setning må man tåle at man blir sett på som ekkel og vulgær.

Glemte du forresten å reklamere for appen og nettsiden din, eller kommer det snart en ny kommentar? 

Haha, det var ment som et godt tips  og ikke reklame og spamm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...