Gå til innhold

71° Nord - Kjendis 2021

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker deltakerne! Tror det kan bli en morsom tur med veldig forskjellig personligheter. Det jeg elsker med 71kjendis er at jeg nesten hver sesong blir positivt overrasket over en eller flere kjendiser som jeg synes har virket som drittsekk er på tv men som faktisk viser seg å være ordentlig bra og fine mennesker med gode holdninger! 

Spesielt spent på Vår Staude 😄 Tror hun er veldig misforstått av mange, håper hun får vist litt mer av seg selv nå og at hun ikke er noen drage. 

Anonymkode: 41397...50c

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker deltakerne! Tror det kan bli en morsom tur med veldig forskjellig personligheter. Det jeg elsker med 71kjendis er at jeg nesten hver sesong blir positivt overrasket over en eller flere kjendiser som jeg synes har virket som drittsekk er på tv men som faktisk viser seg å være ordentlig bra og fine mennesker med gode holdninger! 

Spesielt spent på Vår Staude 😄 Tror hun er veldig misforstått av mange, håper hun får vist litt mer av seg selv nå og at hun ikke er noen drage. 

Anonymkode: 41397...50c

Alltid likt henne. Hun virker veldig koselig, og har vært på fjellet før. Det blir gøy.

Synes det er dumt at de har med så mange bloggere når det er så mange andre interessante folk å velge i. 

Anonymkode: 09323...bdd

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alltid likt henne. Hun virker veldig koselig, og har vært på fjellet før. Det blir gøy.

Synes det er dumt at de har med så mange bloggere når det er så mange andre interessante folk å velge i. 

Det er jo fordi bloggerne er de som vil være med. Tror ikke de får forespørselen først akkurat.

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ungdommene synes sikkert det er gøy at bloggere er med. Slik trekker serien seere i flere aldersgrupper.

Anonymkode: 1c82d...30e

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ungdommene synes sikkert det er gøy at bloggere er med. Slik trekker serien seere i flere aldersgrupper.

Også har de jo fri hele tiden så de har jo større mulighet for å være med. Skuespillere, idrettsutøvere og programledere osv. har jo faktisk stort sett daglig arbeid, det har jo ikke en influencer.

Anonymkode: 9f3b7...a4f

• Liker 4
Skrevet

Tror Elvestad kommer langt. Tipper Uhrenholt Jakobsen vinner.

Anonymkode: 52e19...a5d

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men de mister jo oss seere som er 35+ (eller der omkring). Jeg hadde gledet meg til ny sesong, men den gjengen der orker jeg ikke. Får satse på at de håpløse går ut først, så kan man følge med etter hvert 😉

Anonymkode: 73976...7aa

• Liker 4
Skrevet

Er det alltid så få deltakere i kjendis-versjonen? Synes de ser så få ut på det bildet... Håper det blir en bra sesong i alle fall :) Den vanlige versjonen har ikke vært noe hyggelig å se på de siste årene, folk har vært så frekke mot hverandre. Tror faktisk ikke jeg så ferdig sist sesong en gang. 

Anonymkode: c6ea0...7ba

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det alltid så få deltakere i kjendis-versjonen? Synes de ser så få ut på det bildet... Håper det blir en bra sesong i alle fall :) Den vanlige versjonen har ikke vært noe hyggelig å se på de siste årene, folk har vært så frekke mot hverandre. Tror faktisk ikke jeg så ferdig sist sesong en gang. 

Anonymkode: c6ea0...7ba

Det bruker bare å være 10 deltakere i kjendisutgaven, som nok er noe kortere enn den vanlige versjonen.  Få (tidligere) toppidrettsutøvere i år.

Anonymkode: a067d...7e8

• Liker 1
Skrevet

Det var en fin bukett 💐 blir spennende å se hvilke roller de forskjellige får i gruppa 😅

Anonymkode: 49120...f4d

• Liker 1
Skrevet

Noen er interessante og noen ikke. Lurer på hvordan Isabel klarer seg uten et tonn med sminke.

Anonymkode: e2506...62b

• Liker 3
Skrevet

Gleder meg til å se Astrid på skjermen, følger med på langrenn også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så redd for at Isabell skal falle på rumpa. Tenk om den sprekker 😬

• Liker 2
Skrevet
På 25.8.2020 den 18.45, AnonymBruker skrev:

Men de mister jo oss seere som er 35+ (eller der omkring). Jeg hadde gledet meg til ny sesong, men den gjengen der orker jeg ikke. Får satse på at de håpløse går ut først, så kan man følge med etter hvert 😉

Anonymkode: 73976...7aa

Er mange   som er  35+ som følge ulike bloggere og ser på bloggerne 😃

• Liker 2
Skrevet

Kunne tenkt meg å se på til jeg så at Iselin Guttormsen skal være med. Hun orker jeg ikke altså. 

Anonymkode: f6ff1...f8f

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne tenkt meg å se på til jeg så at Iselin Guttormsen skal være med. Hun orker jeg ikke altså. 

Word⬆️

Anonymkode: 563b9...410

• Liker 3
Skrevet
På 26.8.2020 den 14.12, AnonymBruker skrev:

Noen er interessante og noen ikke. Lurer på hvordan Isabel klarer seg uten et tonn med sminke.

Anonymkode: e2506...62b

Hadde du fulgt henne på sosiale medier hadde du fått med deg forlengst at hun viser seg støtt og stadig uten sminke. Klørne derimot har hun fått filt godt ned nå. 

Anonymkode: 98fca...252

• Liker 2
Skrevet
På 27.8.2020 den 23.58, AnonymBruker skrev:

Enig. Den dama der er så ekkel og vulgær at jeg får grøssninger hver gang hun åpner munnen!

Anonymkode: 8a2b0...147

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Den dama der er så ekkel og vulgær at jeg får grøssninger hver gang hun åpner munnen!

Anonymkode: 8a2b0...147

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...