Gå til innhold

Noe galt med Tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet, mest sannsynlig er det meg det er noe «galt med», er jente, forresten.

Men... har åpnet Tinder igjen etter flere måneders pause. Sist jeg brukte Tinder var mot slutten av 2019/begynnelsen av 2020 og ellers har jeg brukt det sporadisk innimellom, litt i fjor vår og i 2017. 

Tingen er at jeg alltid har fått så mange matcher og meldinger men denne gangen er det helt, helt stille. Det er ikke mange jeg swiper til høyre, men jeg har aldri opplevd å ikke få match før og jeg har pleid å få meldinger av kanskje 70% av matchene. 

Nå har jeg brukt det flere ganger siste uken og... ingenting. Ikke én match, og gutter/menn pleier vel å swipe på de fleste og så sortere etterpå? 

Jeg har bilder som viser meg i ulike settinger, ingen bilder på fjelltopper sånn som alle andre, men litt sjø, sommer, ski etc. Både fullfigur og nærbilder. Ingenting utfordrende, men alt fra kjole til treningsklær. Er normalt slank med langt hår og ok utseende uten å være en 10’er. 

Det eneste som har skjedd er at jeg har blitt ett år eldre (men ikke et rundt eller «halvrundt» tall som burde ha utslag på andres søkekriterier tror jeg?)

Det må ha skjedd en endring med algoritmen? Eller har mennene på Tinder endret smak på 7 mnd? Før fikk jeg også opp et flertall av veldig kjekke menn, men nå, not so much. Har samme bildene som før.

Noen som har opplevd det samme? Får også opp avstander på alt fra 250 km til flere tusen, selv om jeg har 30 km eller noe sånt. Bor i by.

Anonymkode: b28b0...1a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplever det samme. I tillegg til at det VELDIG ofte står "vi er tomme for matcher i ditt område", og jeg bor i storby, så det nekter jeg å tro stemmer?!

Anonymkode: 60425...ef6

Skrevet

Kanskje det er tinders grep mot corona og sosial distansering, who knows

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er tinders grep mot corona og sosial distansering, who knows

Haha,  det tviler jeg på 😂  men skjønner ikke hva jeg gjør feil. Kanskje det er mange flere damer som er mye penere enn meg enn det har vært før 🤷🏼‍♀️ Ikke én eneste match.. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplever det samme. I tillegg til at det VELDIG ofte står "vi er tomme for matcher i ditt område", og jeg bor i storby, så det nekter jeg å tro stemmer?!

Åååå gjør du? Da går jeg for at det er Tinder som tuller seg 😄 Ikke at det hjelper oss, men.. de MÅ ha endret på algoritmen. Håper jeg.. og håper at de endrer den tilbake asap. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åååå gjør du? Da går jeg for at det er Tinder som tuller seg 😄 Ikke at det hjelper oss, men.. de MÅ ha endret på algoritmen. Håper jeg.. og håper at de endrer den tilbake asap. 

Det håper jeg også, lenge siden jeg har følt meg så verdiløs

• Liker 1
Skrevet

Det håper jeg også, lenge siden jeg har følt meg så verdiløs

Vet ikke om du er ironisk, men føler det jeg også 🙈 Vurderer nesten å sende meldinger til tidligere matcher og dater (som jeg har dumpet) bare for å få litt oppmerksomhet, men prøver å ikke synke så lavt 

Skrevet

HAr opplevnd noe av det samme men skylder på Corona-effekten. 

Anonymkode: 0ad0a...6cb

• Liker 1
Skrevet

HAr opplevnd noe av det samme men skylder på Corona-effekten. 

Men burde ikke det egentlig føre til at det er mange flere som kjeder seg hjemme og er på utkikk etter noen? Selv om man ikke kan møtes på samme måte som før så går det med 1 meters avstand på kafé eller bar.

Utelivet stenger jo kl 24 også nå, og der er det strenge begrensninger, så det er mindre sjanse til å treffe noen der også (for de som ikke matcher med meg, selv går jeg veldig sjelden ut.

Jeg er veldig med på å skylde på Corona altså, eller egentlig hva som helst 😄

Skrevet

Corona har gjort at sjekking på byen etc har utgått, så det er langt flere damer enn tidligere som er på tinder og bruker tinder aktivt. Det er fortsatt overvekt av menn da, og menn sveiper vel fortsatt det meste til høyre. Men mer konkurranse har det definitivt blitt, og de mest populære mennene har kanskje blitt mer kresne? Det går seg nok til når coronaen roer seg.

Anonymkode: df95e...f74

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Corona har gjort at sjekking på byen etc har utgått, så det er langt flere damer enn tidligere som er på tinder og bruker tinder aktivt. Det er fortsatt overvekt av menn da, og menn sveiper vel fortsatt det meste til høyre. Men mer konkurranse har det definitivt blitt, og de mest populære mennene har kanskje blitt mer kresne? Det går seg nok til når coronaen roer seg.

Ok, får vente til 2021 da og satse på bedre tider 🙈😄

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har helt rett! Satte meg som mann som ser etter kvinner i et par minutter nå (har Tinder Plus så jeg vises kun til de jeg har swipet til høyre) og ja! Herregud så mange flotte damer det var. Konkurransen er nok stor. 

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men burde ikke det egentlig føre til at det er mange flere som kjeder seg hjemme og er på utkikk etter noen? Selv om man ikke kan møtes på samme måte som før så går det med 1 meters avstand på kafé eller bar.

Det kan godt hende men kan tenke meg en del har reservasjoner på grunn av mulig smittespredning også. Jeg (er mann) har aldri hatt så mange like som jeg har nå men ikke funnet noen som jeg vil gå videre med. 

• Liker 1
Skrevet

Og der kom «ingen i nærheten av deg» så mulig jeg har rundet Tinder 😄 Det går vel ikke an å begynne på nytt uten å miste eksisterende matcher? I evt neste omgang skal jeg høyreswipe litt mer enn 1 av 100. Men jeg kommer jo ikke til å huske de jeg allerede har matchet med så det blir kanskje litt flaut å like de på nytt 😄

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Du har runda Tinder! 🤣

Anonymkode: 4c4b3...450

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...