AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Jeg ser meg mett på dere frøkner som skal få alt servert på et sølvfat i dag. Feminisme har gjort noe bra, men mest negativt. Dette forbanna kvinnedagen deres, hva er så dette å feire? Dere klager om en mann ikke vil ha sex med dere. Men når vi prøver å ha sex med dere og komplimenterer deres utseende avviser dere oss. Forventer at vi skal betale for dere på daten. At vi skal kjøre bilen og forsørge i forholdet. Skulle vært slik ting var før. Hadde gjort alt for å ha ei dame som er hjemmeværende og har middagen klar på bordet når jeg kommer hjem fra jobb, på kjøkkenet der de hører hjemme. Dagens kvinner har blitt så maskulinisert altså. Må vel dra til Thailand for å få ei som er mere feminin og konservativ tradisjonell av seg. Bare syt og syting fra dere! TAKK FOR MEG OG GOD KVELD KJERRINGER!! Mann28 Anonymkode: 3a8d8...592 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 24. august 2020 Ser deg på pride neste år da 😉 Anonymkode: b966c...5a0 64
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 24. august 2020 Er så takknemlig feminist bølgen skylte inn over landet så jeg slipper å måtte gifte meg med en sutregubbe som deg. Anonymkode: 0cc7d...887 82
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 Greit for meg 🤷🏼♀️ Anonymkode: 85ac2...c23 22
Sailor Skrevet 24. august 2020 #8 Skrevet 24. august 2020 ...og hva var det du ville frem til egentlig? 🤔 10
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #9 Skrevet 24. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser meg mett på dere frøkner som skal få alt servert på et sølvfat i dag. Feminisme har gjort noe bra, men mest negativt. Dette forbanna kvinnedagen deres, hva er så dette å feire? Dere klager om en mann ikke vil ha sex med dere. Men når vi prøver å ha sex med dere og komplimenterer deres utseende avviser dere oss. Forventer at vi skal betale for dere på daten. At vi skal kjøre bilen og forsørge i forholdet. Skulle vært slik ting var før. Hadde gjort alt for å ha ei dame som er hjemmeværende og har middagen klar på bordet når jeg kommer hjem fra jobb, på kjøkkenet der de hører hjemme. Dagens kvinner har blitt så maskulinisert altså. Må vel dra til Thailand for å få ei som er mere feminin og konservativ tradisjonell av seg. Bare syt og syting fra dere! TAKK FOR MEG OG GOD KVELD KJERRINGER!! Mann28 Anonymkode: 3a8d8...592 Her er jeg 😊😊 Anonymkode: e5f22...54e 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #10 Skrevet 24. august 2020 Tipper det er en del kvinnfolk som har gitt opp sånne mannekjerringer som deg også. Anonymkode: 4f284...078 37
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #11 Skrevet 24. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er så takknemlig feminist bølgen skylte inn over landet så jeg slipper å måtte gifte meg med en sutregubbe som deg. Anonymkode: 0cc7d...887 Da får du leve alene heller. Ekte menn ønsker ikke farlige feminister Anonymkode: 3a8d8...592 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #12 Skrevet 24. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Her er jeg 😊😊 Anonymkode: e5f22...54e ? Anonymkode: 3a8d8...592
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #13 Skrevet 24. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser meg mett på dere frøkner som skal få alt servert på et sølvfat i dag. Feminisme har gjort noe bra, men mest negativt. Dette forbanna kvinnedagen deres, hva er så dette å feire? Dere klager om en mann ikke vil ha sex med dere. Men når vi prøver å ha sex med dere og komplimenterer deres utseende avviser dere oss. Forventer at vi skal betale for dere på daten. At vi skal kjøre bilen og forsørge i forholdet. Skulle vært slik ting var før. Hadde gjort alt for å ha ei dame som er hjemmeværende og har middagen klar på bordet når jeg kommer hjem fra jobb, på kjøkkenet der de hører hjemme. Dagens kvinner har blitt så maskulinisert altså. Må vel dra til Thailand for å få ei som er mere feminin og konservativ tradisjonell av seg. Bare syt og syting fra dere! TAKK FOR MEG OG GOD KVELD KJERRINGER!! Mann28 Anonymkode: 3a8d8...592 Seriøst?? Du finner nok en dame hvis du forsørger henne! Anonymkode: fd38f...dce 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #15 Skrevet 24. august 2020 Takk og lov for likestilling så vi slipper å giftes med folk vi ikke liker. Stakkars thaidamer som må holde ut med de fæle mannfolka og all dritten deres. Anonymkode: ea52f...0be 43
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #16 Skrevet 24. august 2020 Grunnen til at vi trenger kvnnedagen og feminisme er jo pga at nettopp sånne som deg fortsatt desverre eksisterer. Møter du i det hele tatt kravene du selv viser til? Kan du bygge hus? Tjener du dobbelt av gjenomsnittet (nok til å forsørge), kan du jakte etc? Det har aldri vært lettere å være mann på datingmarkedet, og kravene har aldri vært lavere. Gjør man den minste selvfølge, blir vi jo priset opp og ned og får skryt for the bare minimum. Det eneste man må være, er normalt oppegående og ikke være creep (og en selvfølge å ikke være diskriminerende, rrespektløs, rasistisk, homobobisk, dømmende = altså et ok menneske). Du failer jo åpenbart her med goldningene dine, så er ikke rart ingen vil avle videre på deg eller ta i deg med illtang Du kan ikke klage over at ingen elsker deg - når det er en god grunn til det. Jobb med deg selv, gå til psykolog, så blir du kanskje elskbar du også? Anonymkode: ad249...7f0 33
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #17 Skrevet 24. august 2020 Tjener du godt nok til å ha en hjemmeværende kone da? Om mannen tjente det samme som vi tjener til sammen hadde jeg glatt sluttet i jobben og begynt å lage middag hver dag. Anonymkode: 68a0b...d34 21
powerpuffen Skrevet 24. august 2020 #18 Skrevet 24. august 2020 *sniff sniff* hva er det det lukter her? 15
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #19 Skrevet 24. august 2020 Hvorfor er det alltid Thailand som er alternativet? Hvorfor ikke Polen? Anonymkode: 73bee...c0d 5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #20 Skrevet 24. august 2020 Og jeg skjønner ikke hva jeg har gjort. Du skriver ''dere kvinnfolk'' ... Jeg tror du mener de som bor på rike vestkanten og ønsker alt servert på sølvfat, ikke resten av landet!! Anonymkode: 73bee...c0d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå