Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan dere også se når folk lukker vinduet i samtaler?

Jeg har ikke msn, men adium (for mac).

Jeg synes folk lukker vinduet hele tiden! Kanskje de ikke vil snakke med meg? :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg kan ikke se det men hadde ikke tatt meg nær av det. :)

Jeg lukker vinduer i hytt og pine. Jeg kan si hei til noen og så lukke vinduet med en gang og hvis noen tar lang tid på å svare.

Skrevet

Ofte kan msnvinduer ta opp hele oppgavelinjen og det kan bli litt uoversiktlig med mange vinduer i blant, så derfor lukker jeg dem av og til.

-viXen-

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Hvis det ikke skjer sånn på sekundet kan det være en automatisk "time out", altså at man ikke har kontakt med den du chatter med lenger. Jeg bruker aMSN som har samme funksjonen, og har lagt merke til at det skjer oftere etter at Windows-fjortisbrukerne (muhahaha) begynte å bruke MSN Messenger 7.

Skrevet

Ah, da skjønner jeg. Jeg hadde glemt hvordan msn fungerer.

I MIN flotte adium legger alle vinduene seg i ett vindu, og det er kjempe oversiktelig.

Gjest Darcy
Skrevet

Nei, men jeg lukker ofte vinduer selv om jeg har mange vinduer oppe og folk ikke sier noe på en stund.

Skrevet

Søster'n blir alltid så "fornærma" når jeg skriver med henne. Påstår jeg lukker vinduet (bruker samme programmet som deg) selv om jeg ikke har gjort det. Kommer det opp hos henne.

Har sikkert noe med inaktivitet å gjøre eller noe kanskje?

Så det er ikke sikkert de lukker vinduet og ikke vil snakke med deg ;)

Skrevet
Så det på Trillian.

Kan man se slikt i Trillian?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...