AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Først ble jeg redd. Jeg var faktisk livredd. Jeg trodde at jeg aldri kunne leve uten deg ved min side. Men da brukte jeg mange netter på å tenke om alt galt du gjorde mot meg. Og så ble jeg sterkere etter hvert, og fann ut av hvordan jeg skulle klare meg. Nå er du plutselig tilbake fra det ytre rom liksom med det triste blikket i ansiktet. Jeg skulle byttet dørlåsen og tvunget deg til å kaste nøkkelen vekk hadde jeg visst i et øyeblikk at du ville komme tilbake. Bare kom deg unna. Snu deg og gå. Du er ikke velkommen her lenger. Var det ikke du som prøvde å såre meg ved å skulle forlate forholdet? Trodde du da at jeg ville føle meg håpløs? Trodde du at jeg ville bare forsvinne?? Nei! Ikke meg i hvert fall. Jeg kommer til å overleve. Så lenge jeg vet hvordan man skal elske noen, så vet jeg at jeg kommer til å overleve. Jeg har hele livet foran meg og mye kjærlighet å gi, og jeg kommer til å klare det. Jeg vil faen meg overleve. Huff da. Jeg måtte bare lufte tankene mine. Gloria Anonymkode: 88fdf...421
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Ikke akkurat dine tanker, vel? At first I was afraid, I was petrified Kept thinking I could never live without you by my side But then I spent so many nights thinking how you did me wrong And I grew strong And I learned how to get along And so you're back From outer space I just walked in to find you here with that sad look upon your face I should have changed that stupid lock, I should have made you leave your key If I'd known for just one second you'd be back to bother me Go on now, go, walk out the door Just turn around now 'Cause you're not welcome anymore Weren't you the one who tried to hurt me with goodbye Do you think I'd crumble Did you think I'd lay down and die? Oh no, not I, I will survive Oh, as long as I know how to love, I know I'll stay alive I've got all my life to live… Gloria Gaynor Anonymkode: 8dfd1...241 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå