Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Trykksjakta
Skrevet

At han skaper debatt er forståelig. Samtidig er det få som er i nærheten av hans politiske egenskaper. De som har hørt han i debatter, skjønner hvorfor mange i AP ønsker han tilbake. 

Det snakkes mye om at folk som trår feil skal få nye sjanser i livet. Gjelder ikke det Giske? Folk står i kø for å tilgi Northug for andre gang, til tross for alvorlige kriminelle handlinger og der han gjentatte ganger har satt andres liv i fare. Null problem. Alle kan gjøre feil. Han må få nok en ny sjanse.

Giske har vært en skikkelig drittsekk og utnyttet sin posisjon. Han har tafset og klådd, men han har ikke voldtatt eller gjort noe kriminelt. Ingen forsvarer hans handlinger. Men hvor lenge skal han henge til tørk? Fortjener ikke også han en ny sjanse? Eller skal han "straffes" til evig tid?

Skrevet

AP har jo han koseklumpen i Vågå. Var det Øygard han het? 

Skrevet (endret)

. Hva i alle dager er det som skjer?? Kan ikke begripe at han er politiker i det hele tatt

Endret av ntrane
  • Liker 9
Skrevet

Kan det tenkjast at han ikkje kan noko anna enn politikk? Kva skulle han ellers gjort? Vist eg har skjønt det riktig har han aldri hatt ein "normal" jobb.

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, Daraya skrev:

Jeg lurer oppriktig på om AP i Norge ikke har noen talenter igjen. Hvorfor blir Giske tatt frem om og om igjen? Jada, jeg vet, han kan ikke noe annet enn politikk men slike menn trenger vi ikke i 2020. Vi har sett og hørt nok av ham. For godt. At han får sjans å snike seg oppover igjen gjør meg irritert!

Er SÅ enig.  Det viser jo egentlig bare at slik oppførsel er helt ok. Det får ingen konsekvenser. Jeg blir seriøst kvalm! 

• Liker 21
Skrevet
52 minutter siden, Daraya skrev:

Jeg lurer oppriktig på om AP i Norge ikke har noen talenter igjen. Hvorfor blir Giske tatt frem om og om igjen? Jada, jeg vet, han kan ikke noe annet enn politikk men slike menn trenger vi ikke i 2020. Vi har sett og hørt nok av ham. For godt. At han får sjans å snike seg oppover igjen gjør meg irritert!

Ap har Victoria Maria Evensen. Klok dame med gode personlige egenskaper.

• Liker 2
Skrevet

Litt morro å se hvor mye de nå famler i desperasjon etter å komme til makten igjen. 

• Liker 5
Skrevet

Forferdelig at han blir innstilt til denne posisjonen.

Han kan jo godt få nye sjanser i livet, men ikke som tillitsvalgt på dette nivået synes jeg. Skikkelig tilbakeslag for likestilling og anstendighet- kameraderi og maktmisbruk vinner dessverre frem.

• Liker 23
Skrevet
39 minutter siden, Trykksjakta skrev:

At han skaper debatt er forståelig. Samtidig er det få som er i nærheten av hans politiske egenskaper. De som har hørt han i debatter, skjønner hvorfor mange i AP ønsker han tilbake. 

Det snakkes mye om at folk som trår feil skal få nye sjanser i livet. Gjelder ikke det Giske? Folk står i kø for å tilgi Northug for andre gang, til tross for alvorlige kriminelle handlinger og der han gjentatte ganger har satt andres liv i fare. Null problem. Alle kan gjøre feil. Han må få nok en ny sjanse.

Giske har vært en skikkelig drittsekk og utnyttet sin posisjon. Han har tafset og klådd, men han har ikke voldtatt eller gjort noe kriminelt. Ingen forsvarer hans handlinger. Men hvor lenge skal han henge til tørk? Fortjener ikke også han en ny sjanse? Eller skal han "straffes" til evig tid?

Vet du, det er opp til oss velgere. Jeg ønsker ikke gi ham en ny sjanse i politikken. Derfor mitt spørsmål, har vi så få folk at man må grave frem Giske bare det har gått noen måneder. Jeg har ikke glemt. Mange andre (kvinner) heller ikke. AP burde virkelig ha det i bakhodet.

• Liker 25
Skrevet (endret)

Familie Giske er en fotball familie. 

Madeleine Giske spilte for Røa, LSK, Sandviken, Arna-Bjørnar...på VM og OL også representerte Norge! 

Faren hennes også spilte fotball i Bundesliga, vet ikke så mye om herrefotball, men svaret kan sikkert googles. 

Trond har kanskje ikke så mye idrettstalent, men kan bli statsminister kanskje? 

Endret av Energidronning
  • Liker 1
Skrevet

Det kan jo hende at han egentlig er ganske populær, i alle fall lokalt, og at en del synes oppstyret ikke var helt i forhold til det han ble anklaget for, som jo igjen ikke alltid var så lett å få taket på hva var. 

• Liker 11
Skrevet

Enig at det er sykt irriterende å se disse mennene i mediene og på toppen av næringskjeden igjen. USA har en president som har forgrepet seg på kvinner og alle er klar over det. Virker som alle bare driter i det nå om dagen, alt er lov! 🙄 

• Liker 20
Skrevet

Jeg har stemt Ap mange ganger, jeg kommer ikke fra Østlandet, jeg kan ikke fatte hva Ap i Trøndelag driver med. Giske er symbolet på  #metoo i Norge. Hvilket signal er det Ap sender med å ønske ham som leder i fylkespartiet? Hvilket signal sender de til jenter som er utsatt for uønsket seksuell oppmerksomhet? Dette handler om hvorvidt han er verdig et TILLITsverv, der han skal være leder også for mye yngre damer, og kanskje få varsler om seksuell trakassering i fanget. Ville jeg som jente gått til ham om jeg ble utsatt for noe? Nei, han har ikke min tillit. Giske burde holdes langt unna sentrale tillitsverv, i likhet med mange andre menn med lignende forhistorie. Skal han absolutt bli leder, kan han sikkert bli det for en bedrift med utelukkende menn. Som kvinne ville jeg på ingen måte ønsket ham som leder...

• Liker 39
Gjest Barberblad
Skrevet

AP skyter seg selv i foten ved å la han sleipe ålen krype oppover i systemet igjen! 

Skrevet

Ser dette blir diskutert på mange FBvegger nå. Det som går igjen er at kvinner sier de ikke vil stemme på ett parti med en slik person som får tillitsverv. Ønsker AP innerst inne å ikke komme til makten igjen? Trives de best i opposisjon?

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, Narad skrev:

Ser dette blir diskutert på mange FBvegger nå. Det som går igjen er at kvinner sier de ikke vil stemme på ett parti med en slik person som får tillitsverv. Ønsker AP innerst inne å ikke komme til makten igjen? Trives de best i opposisjon?

Virker som at Støre var veldig tydelig på at han ikke var OK med oppførselen til Giske, så de burde ha tatt mer grep, men det har blitt altfor mye sympati der, folk som synes synd på han. Javel man kan synes synd på han som person, men det betyr ikke at han burde fortsette som topp-politiker. 

• Liker 3
Gjest Nimbus2000
Skrevet
2 minutter siden, Thaila skrev:

Virker som at Støre var veldig tydelig på at han ikke var OK med oppførselen til Giske, så de burde ha tatt mer grep, men det har blitt altfor mye sympati der, folk som synes synd på han. Javel man kan synes synd på han som person, men det betyr ikke at han burde fortsette som topp-politiker. 

Støre kan ikke bestemme hvem Trøndelag-AP vil ha som sin leder. Det velges jo av de i Trøndelag-AP. 

Men hadde nok vært bedre for AP om Trøndelag hadde valgt en leder som ikke er i åpen konflikt med partilederen(Støre) og nestleren(Tajik).

Gjest Nimbus2000
Skrevet (endret)
1 time siden, Narad skrev:

Taper AP neste stortingsvalg så ryker Støre som partileder og mister muligheten til å bli statsminister.  Mulig Giske lever helt fint med at AP taper neste valg. 

Endret av Nimbus2000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...