Ybbob Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Hei. Er det noen her som vet om et bra videoredigeringprogram som ikke er så alt for dyrt og avansert. Jeg ser etter ett videoredigeringprogram som er nybegynnervennlig, som jeg lett kan klippe ut uønsket bilde, legge til lyd, sette opp hastigheten på videoen og litt sånne ting. Håper noen kan hjelpe meg med dette! Tusen takk til alle som svarer, det setter jeg stor pris på!
Gjest Homer Simpson Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Hva med denne ? https://www.microsoft.com/nb-no/p/movie-maker-video-editor-for-windows/9nkg9k8f013p?activetab=pivot:overviewtab
Lord Friendzone Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Jeg anbefaler Avidemux. Det er gratis og ganske enkelt.
Ybbob Skrevet 24. august 2020 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2020 Takk for svar! Jeg skal sjekke det ut.
Ybbob Skrevet 21. september 2020 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2020 Virket ikke som de videoredigeringsprogrammene gikk med 4K videoer, i hvert fall fant ikke jeg noe sted der det stod noe om det. Noen andre som har noen forslag til meg?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #6 Skrevet 21. september 2020 Du kan prøve Blender som er gratis, det er egentlig et 3D redigeringprogram men det har også en meget bra videoredigeringfunksjon. Anonymkode: b8d95...8ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå