AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Jeg har vært veldig deprimert en stund. Over noen dager har jeg trekt gardinene mer og mer for, helt til jeg i går plutselig fikk panikk pga at det kom inn lys og måtte legge meg på soverommet der jeg har lystette gardiner. I dag har jeg hengt opp et ekstra teppe foran vinduet i stua sånn at ingen ser inn eller det ikke kommer inn så mye lys. Jeg er litt redd. Anonymkode: b12aa...794
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Er du lyssensitiv?! Slik at det gjør vondt med lys eller har du fått angst for lyset?! Anonymkode: c4cfa...c7f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Tar du antidepressiva så er kan dette være en bivirkning. Det skjedde meg. Trodde det var noen der ute også. Det stoppet noen dager etter jeg kastet djevelpillene. Anonymkode: 84a5c...f9f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du lyssensitiv?! Slik at det gjør vondt med lys eller har du fått angst for lyset?! Anonymkode: c4cfa...c7f Det er mer angst for lyset, eller angst for at noen skal se inn, er ikke helt sikkert. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tar du antidepressiva så er kan dette være en bivirkning. Det skjedde meg. Trodde det var noen der ute også. Det stoppet noen dager etter jeg kastet djevelpillene. Anonymkode: 84a5c...f9f Ja, det gjør jeg, men har gått på samme medisinen i mange år så er nok ikke en ny bivirkning. Kjenner jeg er litt redd og kanskje opplever litt uvirkelighet. Anonymkode: b12aa...794
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå