AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 For så å svare, skrive fine meldinger om hvor fin jeg er og at han tenker på meg. Sender meg bilder av seg selv og virker så interessert. For så igjen ignorere meldinger, ikke åpner story og ikke lagre mine bilder (selv om han vil at jeg skal lagre hans) Jeg sitter her som et spørsmålstegn og føler meg teit som holder på med dette, men jeg vil så gjerne at han skal melde meg likevel. Hva pokker gjør man? Ignorerer og blokkerer eller sier man noe? Jeg vil på en side at han skal vite at jeg ikke liker å bli behandlet sånn som dette, på en annen side vil jeg ikke stenge døren helt. Anonymkode: 11dfe...917
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 Ignorerer han eller er han opptatt med andre ting? Anonymkode: f4995...693 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ignorerer han eller er han opptatt med andre ting? Anonymkode: f4995...693 Han ignorerer. Anonymkode: 11dfe...917
Katten.2.0 Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 Hva er lang tid, og hvordan vet du at han ignorerer dem? 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 Mitt forslag er at du spør hvorfor han gjør det, kan jo hende det har sine grunner. Er likegreit å bare være ærlig og si at du ikke synes noe om det hvis han ikke har en god grunn. Anonymkode: aaf74...ab9 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #6 Skrevet 24. august 2020 4 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Hva er lang tid, og hvordan vet du at han ignorerer dem? Anonymkode: 11dfe...917
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #7 Skrevet 24. august 2020 Hadde en venninne ignorert sånn hadde du med en gang sagt at dette føles ikke greit ut og stilt spørsmål, er det en mann er du plutselig frarådet retten til å sette grenser? Anonymkode: a9539...2a1 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #8 Skrevet 24. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 11dfe...917 Med lang tid mener jeg gjerne neste dag. Jeg ser han er aktiv på sosiale medier så han ser meldingen min men velger å ikke åpne den. Blir så lei meg for når vi har kontakt så er det fint men så blir han bare borte. Han sliter med angst, kan det være det? Anonymkode: 11dfe...917
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #9 Skrevet 24. august 2020 Siterte feil innlegg, ble noe kluss. Men perfekt eksempel som nå. Han meldte meg på lørdag kveld og spurte hvordan det gikk. Jeg svarte innen 10 min. Nå først svarer han tilbake. Og nå har han sett på bildet mitt og sier jeg er fin. Høres ut som en 14-åring og det er sånn jeg føler meg og. Anonymkode: 11dfe...917
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #10 Skrevet 24. august 2020 Si fra da vel. Hvis du syns kontakten er for sjelden så er det jo bare å si fra. Det har jeg gjort. Og enten bedrer det seg, eller så trekker de seg. Og de sistnevnte har jo da tydelig ikke vært skikkelig interessert uansett. Nå syns jeg ikke det er såå tregt om det bare går en dag mellom svarene da. Skjønt hvis det alltid går minst en dag så er det jo litt slitsomt. Jeg er der at jeg mener at om noen virkelig er interessert så viser de interesse. Så jeg gidder virkelig ikke bruke tid på folk som sender melding bare dann og vann. Det gir jeg beskjed om til dem. Anonymkode: 2e72d...fe2
Bamseklemmer Skrevet 24. august 2020 #11 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva pokker gjør man? Ignorerer og blokkerer eller sier man noe? Jeg vil på en side at han skal vite at jeg ikke liker å bli behandlet sånn som dette, på en annen side vil jeg ikke stenge døren helt. Jeg tror du har blitt utsatt for en "dobbeldater" som så mange andre gjør. Å bli ghoostet på den måten er værre enn å bli slått i ansiktet. Du kan evt se positivt på det... Hvem vil ha en slik person som driter i hvordan medmennesker har det? Håper du ser den og ikke er hodestups forelsket i han🙄 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #12 Skrevet 24. august 2020 Jeg var sammen med en som var slik. Han ignorerte meg i flere timer men var pålogget osv. Jeg følte meg alltid lite viktig for han og verdiløs, og det vil ikke bli bedre. Du vil alltid føle deg dritt med en sånn person. Eksen min løy mye i tillegg og når jeg tenker over det henger nok disse to atferdene sammen da det viser mangel på respekt for andre Anonymkode: 4d78f...41d 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #13 Skrevet 24. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: For så å svare, skrive fine meldinger om hvor fin jeg er og at han tenker på meg. Sender meg bilder av seg selv og virker så interessert. For så igjen ignorere meldinger, ikke åpner story og ikke lagre mine bilder (selv om han vil at jeg skal lagre hans) Jeg sitter her som et spørsmålstegn og føler meg teit som holder på med dette, men jeg vil så gjerne at han skal melde meg likevel. Hva pokker gjør man? Ignorerer og blokkerer eller sier man noe? Jeg vil på en side at han skal vite at jeg ikke liker å bli behandlet sånn som dette, på en annen side vil jeg ikke stenge døren helt. Anonymkode: 11dfe...917 Dette kjenner jeg vanvittig godt igjen. Er kun to dager siden jeg kuttet ut en som holdt på slik. Og ja, der ble det også prakket på meg bilder som jeg liksom måtte lagre i chatten. Gjorde jeg ikke det, sendte han det samme bildet på nytt. Ikke ett eneste bilde av meg ble lagret fra hans side. Jeg oppdaget fort også andre selvsentrerte fakter: han skrøt av sin jobb, sendte bilder fra kontoret osv, men spurte ikke én gang om hva JEG jobber med. Han skrøt av hytte, hus, og leilighet i Spania, uten én gang å la fokuset gå over på meg. Han fortalte gladelig hva HAN ville ha ut av et eventuelt forhold, og hva HAN ville ha ut av sex, men aldri et spørsmål om hva jeg så for meg. Og om jegers prøvde å fortelle noe som handlet om meg, ble meldingen sett, men ikke besvart. To uker med sånn drittsekkholdning var nok for meg. Jeg har derimot ikke blokkert, tenker jeg skal gi han en sjanse til å beklage seg. Men vet det ikke kommer til å komme noe. Slike mennesker ser kun seg selv. Anonymkode: bce68...135 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå