AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #1 Skrevet 24. august 2020 Jeg har fibromyalgi og siste halve året opplevd at jeg brått har fått vondt i et kne eller albue etc. Smerten kommer brått uten forklarende foranledning og forsvinner brått etter et par dager. Med kneet var det så vondt at jeg slet med å gå og i natt fikk jeg ikke sove pga albue som kjentes som brudd/forstuelse uansett stilling. Flere med fibro som opplever dette eller det noe annet ? Anonymkode: 5398e...b8d
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #2 Skrevet 24. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fibromyalgi og siste halve året opplevd at jeg brått har fått vondt i et kne eller albue etc. Smerten kommer brått uten forklarende foranledning og forsvinner brått etter et par dager. Med kneet var det så vondt at jeg slet med å gå og i natt fikk jeg ikke sove pga albue som kjentes som brudd/forstuelse uansett stilling. Flere med fibro som opplever dette eller det noe annet ? Anonymkode: 5398e...b8d Ja, det skjer meg også. Jeg får skytende smerter fra ingensteds og også akutt smerter i enkelte ledd. Det kan være senebetennelse, har fått kortison sprøyte i området og det hjalp. Anonymkode: c6bb4...7e4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Får fibromyalgi-utsatte flere betennelser enn andre ? Anonymkode: 5398e...b8d
OPIgirl Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får fibromyalgi-utsatte flere betennelser enn andre ? Anonymkode: 5398e...b8d Ja.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Skrevet 24. august 2020 Jeg har hatt fibromyalgi i mange år. Jeg tror ikke dette er en diagnose. Mer et navn de setter på noen som har mange nok symptomer. Derfor tror jeg også denne diagnosen oppleves veldig forskjellig. Jeg tror min verk, kommer av mye betennelser i kroppen, det kan også være psykosomatisk (til tider)... For det meste kjennes det ut som jeg har influensa, med verk i hele kroppen, hver dag... Skulle ønske det ble forsket mer på dette, for tror mange av de med fibromyalgi diagnosen, har symptomer på andre ting som kunne vært løst. Anonymkode: 9ebb5...2b8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå