Gå til innhold

Ekstern cd brenner


Gjest prestekrage

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage

Hjelp!! Har lasta ned så mye musikk på min litt slitne maskin i det siste, at jeg dag fikk beskjed om at det snart ikke var mere plass igjen!!

Ser i grunn bare en løsning; ut å kjøpe cd brenner. Men, jeg må altså ha en ekstern (har laptop).

Noen som vet hvor og hvor mye?

Evt, om det er muligheter til å få noe sånn brukt? (hvor og hva er da fagutrykkene jeg bør bruke?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prestekrage

Hadde vel igrunn sett for meg en jeg kunne koble til "ved behov" med kabel...

Om det er praktisk mulig da...

Han jeg fikk pcn av mente at det var løsninga. Men som typisk er har han reis på ferie i dag, så da gidder jeg ikke bry han med de evindelige data spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Gikk inn på netshop og fant ekstern...

Så da gjenstår det bare del to av spørsmålet.

Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt bruk noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg råder deg å få DVD brenner. Siden du har laptop regner jeg med at du har en harddisk på ca. 40 GB. Med DVD brenner så kan du brenne plater som lagrer hvertfall 4,7 GB. På CD er det bare 700 MB. Du kan prøve på bruktmarked.no eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke anbefale deg å kjøpe brukt. Du sparer ikke all verden på det, og du aner ikke hvilken tilstand disse er i. Dette er ting som slites ved bruk, og du kan være uheldig og få en dårlig en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette minnet meg på enda en ting: de som selger datating brukt setter gjerne prisen litt høyere enn hva gjenstanden egentlig er verdt. I håp om uvitende kjøpere som går på limpinnen. Så det er lurt å kjøpe en ny en med en gang. Så har du en som du vet bør vare en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...