Gå til innhold

Halvt afrikansk og halvt hvit

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du ser noen som er halvt afrikansk ((svart) og halvt hvit. Er det alltid moren som er hvit og faren svart.

Når du ser noen som er halvt hvit og halvt asiat (gul). Er det alltid moren som er asiat og faren hvit.

Hvorfor er det slik? Det kan umulig være tilfeldig.

Anonymkode: 97eb6...4fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Handler om innvandringen vi har hit. 

Av asiater er det flere kvinner som kommer hit og er au pair eller andre serviceyrker. Av afrikanere er det fler enslige menn. 

Anonymkode: c7bb1...b19

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også at det kan ha med kultur å gjøre? Jeg tenker hvertfall at svarte menn er mer populær blant hvite kvinner, enn motsatt, og det samme med hvite menn og asiatiske kvinner. 

Anonymkode: 0887a...7d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du ser noen som er halvt afrikansk ((svart) og halvt hvit. Er det alltid moren som er hvit og faren svart.

Er dette alltid tilfelle? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som er sammen han Williamson er da svart. jeg er svart med hvit mann. Kjenner til 2 til med samme greia; hvit mann/svart dame

Anonymkode: b6954...cf5

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir flere og flere par hvor damen er svart og mannen hvit. Men det tar vel noe tid før de begynner å få mange nok barn til at det synes i dagliglivet. Hvos du venter noen år så vil det nok jevne seg ut. Men hvorfor det har vært slik frem til nå aner jeg.

Halvt asiat og halvt hvit, hvor moren er hvit og faren asiat skal jeg innrømme jeg aldri har sett. Det handler vel om hva folk tiltrekkes av.

Anonymkode: d45b0...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du ser noen som er halvt hvit og halvt asiat (gul). Er det alltid moren som er asiat og faren hvit.

Enig angående asiatene. Men her jeg bor (Oslo sentrum/vest) synes jeg det er relativt mange par med svart kvinne og hvit mann.

Anonymkode: cb7da...cf2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig angående asiatene. Men her jeg bor (Oslo sentrum/vest) synes jeg det er relativt mange par med svart kvinne og hvit mann.

Hva menes med relativt mange ? Hvordan kan du se at dem er et par, og ikke venner liksom?

Anonymkode: b7706...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Trond Giske og hun dama 

Du mener Haddy Njie og han fyren?

Anonymkode: 0a29f...3ed

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er selvfølgelig ikke alltid sånn. Av "blandingsforholdene" jeg kjenner til,er det en overvekt av norske/hvite kvinner med mørkhudete menn,men jeg kjenner også flere der mannen er hvit og damen er mørkhudet. Kjenner også til flest asiatiske kvinner med hvite menn,men også asiatiske menn med hvite kvinner... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halvt asiat og halvt hvit, hvor moren er hvit og faren asiat skal jeg innrømme jeg aldri har sett. Det handler vel om hva folk tiltrekkes av.

Anonymkode: d45b0...54a

Jobber med to asiatiske menn som begge er gift med (hvite) norske kvinner. 

En stor andel av asiater i Norge er ikke innvandrere, men adopterte barn som nå er blitt voksne. I en lengre periode var det jenter som ble adoptert bort fra Asia, jeg vil derfor tro at det er flere asiatiske kvinner her totalt sett. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva menes med relativt mange ? Hvordan kan du se at dem er et par, og ikke venner liksom?

Fordi jeg vet hvem de er. Foreldre til barn i klassen til mine barn o.l.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Repus Asserts skrev:

Det er selvfølgelig ikke alltid sånn. Av "blandingsforholdene" jeg kjenner til,er det en overvekt av norske/hvite kvinner med mørkhudete menn,men jeg kjenner også flere der mannen er hvit og damen er mørkhudet. Kjenner også til flest asiatiske kvinner med hvite menn,men også asiatiske menn med hvite kvinner... 

Flott... snart er vel Norge Brasil.0.2 eller USA.

Ingen vet hvor dem kommer fra i fremtiden... og får en masse folk med idenitetsproblemer som i USA (ja, min tipp tipp oldemor var italiensk, derfor elsker jeg pizza!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flott... snart er vel Norge Brasil.0.2 eller USA.

Ingen vet hvor dem kommer fra i fremtiden... og får en masse folk med idenitetsproblemer som i USA (ja, min tipp tipp oldemor var italiensk, derfor elsker jeg pizza!)

Det er bare godt å bli blandet ut :) 

Anonymkode: 22384...525

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bare godt å bli blandet ut :) 

Anonymkode: 22384...525

Ja, derfor 23andme tester har skøyt i været de siste årene? Hvorfor finner ut deres røtter om det bare er fint å bli blandet ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en familie med hvit (amerikansk) mor og asiatisk (kinesisk) far. Kona er en god del høyere og større bygget enn mannen. Er sikkert mye derfor det mest er motsatt, at kona er asiatisk. 

Anonymkode: fa386...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, derfor 23andme tester har skøyt i været de siste årene? Hvorfor finner ut deres røtter om det bare er fint å bli blandet ut?

Jeg er veldig interessert i slektsforskning og prøver å finne ut alt jeg kan om mine forfedre, selv om jeg,så og si,er helnorsk (hadde visst en tippoldemor fra Danmark).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...