AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 I går kveld var jeg ute med en gjeng folk. Deriblant en hyggelig mann jeg likte litt. Han og jeg snakket mye sammen, også litt dype ting, selv om vi satt midt i mellom mange andre på pub (joda, alle regler ble holdt, til de som skal lure på det). Vi snakket også med de andre, så samtalen gikk på rundgang, men vi fant liksom igjen til hverandre noen ganger i løpet av kvelden. Da han skulle gå snakket han med kompisen min om diverse ting, og jeg slang meg på og han var veldig positiv til det jeg sa. Han tok meg i hånda og gav meg en liten klem før han dro. Jeg tenkte på han resten av kvelden og i hele dag har han vært i tankene mine. pga betalingsløsningen på det stedet vi var, fikk han nr mitt for å vippse for det han betalte. Så da fikk han nr mitt og navnet mitt, så klart. Jeg var i dag usikker på om jeg skulle/kunne sende venneforespørsel på fb (ser at to av de som var med i går har blitt venn med han) men valgte å gjøre det. Nå vet jeg jo ikke hvor aktiv han er på fb, men den er enda ikke godtatt. (ca en time siden jeg sendte). Dersom jeg har mistoket han og han ikke vil være venn med meg, hvor lenge skal jeg la forespørselen stå? burde jeg kanskje ventet til han evt tok initiativ på sms/fb? Jeg tolket klemmen fra han som et initiativ for å se om jeg fulgte opp, om dere skjønner. Jeg har pleid å ta initiativ til menn før, med vekslende hell... Derfor har jeg blitt litt skeptisk til å gjøre det. Men ville nå prøve. Var jeg for rask? hva tenker dere? (jeg er ca 40 og han er 10 år eldre enn meg) Anonymkode: a4c1e...e23
Hippogriff Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Jeg tenker at det du gjorde var et veldig uskyldig initiativ, så jeg ville ikke grublet så mye på det 😉 Lykke til! 1
chanel007 Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 24 minutter siden, Hippogriff skrev: Jeg tenker at det du gjorde var et veldig uskyldig initiativ, så jeg ville ikke grublet så mye på det 😉 Lykke til! Slenger meg med på denne
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 Jepp. Bare la venneforespørselen stå. Ikke trekk den tilbake Anonymkode: 6c55d...eb0
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 Han godtok så da venter jeg litt med å ta kontakt. Eller skal jeg la han evt gjøre det? Anonymkode: a4c1e...e23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå