Gå til innhold

Utslett på penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk konstatert herpes 2 for nærmere 15 år siden. Har levd greit med det, men de siste 2 årene hatt veldig ofte utbrudd. Var hos legen for et år siden og fikk bare beskjed om å prøve å gå forebyggende på Valtrex. Dette hjalp ingenting. Nå i det siste så går det under en uke før det er nytt utbrudd. Begynner å lure litt på om det i det hele tatt er herpes hver gang.. 

Herpes har noen ganger vært på utsiden av forhuden, og ganske vondt. Mens nå 90% av tilfellene er det rød-prikkete/flekker under forhuden. Klør innimellom, men nå plutselig prikker uten å ha kjent kløe eller svie. 

Flere med herpes som har lignende erfaring? 
Det er veldig ødeleggende for sexlivet med herpes hele tiden...

Anonymkode: e915b...621

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk konstatert herpes 2 for nærmere 15 år siden. Har levd greit med det, men de siste 2 årene hatt veldig ofte utbrudd. Var hos legen for et år siden og fikk bare beskjed om å prøve å gå forebyggende på Valtrex. Dette hjalp ingenting. Nå i det siste så går det under en uke før det er nytt utbrudd. Begynner å lure litt på om det i det hele tatt er herpes hver gang.. 

Herpes har noen ganger vært på utsiden av forhuden, og ganske vondt. Mens nå 90% av tilfellene er det rød-prikkete/flekker under forhuden. Klør innimellom, men nå plutselig prikker uten å ha kjent kløe eller svie. 

Flere med herpes som har lignende erfaring? 
Det er veldig ødeleggende for sexlivet med herpes hele tiden...

Jeg måtte på dobbeldose valtrex for at det skulle virke.

å nå jobber de med en ny å bedre medisin, den er i fase 3 tror jeg, men må nok ha litt tålmodighet

Anonymkode: 4f7c6...af1

Skrevet

Kan være sopp, prøv canesten.

Anonymkode: 5aea4...5cb

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte på dobbeldose valtrex for at det skulle virke.

å nå jobber de med en ny å bedre medisin, den er i fase 3 tror jeg, men må nok ha litt tålmodighet

Okei. Jeg får høre med legen igjen. Den dosen jeg fikk fungerte hvertfall ikke. Så bra det jobbes med ny medisin. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være sopp, prøv canesten.

Anonymkode: 5aea4...5cb

Det skal jeg prøve. Takk!

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei. Jeg får høre med legen igjen. Den dosen jeg fikk fungerte hvertfall ikke. Så bra det jobbes med ny medisin. 

Hør med legen ja, han var helt sjokkert at vanlig dose ikke virket, fikk så prøve dobbel dose, kom tilbake å han var egentlig litt sjokkert av at det virket. Han hadde tenkt å sende meg videre til utredning for å se om det var noe annet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...