Gå til innhold

En pussig opplevelse...


Betcy

Anbefalte innlegg

I går møtte jeg en flott fyr, men..

Alt var liksom så iscenesatt. Jeg har snakket med ham en gang før. Da var ikke jeg singel, så det var liksom ikke et tema at vi kunne se mer til hverandre. Han bor langt unna, og er kompis av min venninnes bror. De to søskene hadde nå da sett for seg at jeg og denne typen kunne passe godt sammen, og har lenge planlagt et møte mellom oss.

I går skjedde altså dette møtet. Både jeg og denne typen var klar over hva disse to hadde "planlagt", så alt ble så UTROLIG pinlig!! Settingen var også helt feil. Vi kunne liksom ikke oppføre oss slik vi ville for det var jo x antall folk i rundt.. Man blir ekstra vâr på hva man sier og gjør, hvor man ser og hva de sier. Alt blir liksom så feil..

Dette gjør meg litt frustert :forvirret: Jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre nå.. Han bor denne uken hos min venninnes bror og hans samboer (de kjenner jeg ganske godt). Hvis jeg sender en melding til ham, vet jeg at disse to får vite det, og det blir litt pinlig.. Jeg har veldig lyst til å møte ham uten alle de andre rundt, men hvordan få det til?? Min venninne tar stor plass (er høylytt og skravlete), så jeg føler at vi ikke kommer til og at hun har mer behov for å vise seg fram enn å "koble" oss to.. Jeg tror ikke hun gjøre dette bevisst, hun er bare slik og hun er en fantastisk humørspreder, men...

Jeg begynner å bli for gammel for dette tror jeg!! Er snart 30 men føler at jeg oppfører meg som en fjortis i slike sammenhenger, og det blir jo helt FEIL :overrasket:

...men jeg liker mannen, så hva skal en stakkar gjøre??? :forvirra: (uten å skjemme seg helt ut og gi inntrykk av å være noe jeg ikke er, nemlig despo??)

HJELP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Inviter ham hjem til deg.Be han om hjelp til et eller annet.Han stiller opp!

Hint : kaffe og nybagst !-for,veien til mannens hjerte går gjennom magen forståss. Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...