Gå til innhold

Fyllesyke verre med årene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det sånn? Jeg blir SÅ SINNSYKT dårlig dagen derpå. Jeg klarer nesten ikke å bevege meg fordi jeg er så kvalm, og det henger i i flere dager.

syns det er så rart, for jeg drikker mindre mengder og sjeldnere nå enn hva jeg gjorde når jeg var yngre (er 26). Nå blir jeg dårlig av ingenting.

flere?😅

Anonymkode: 73016...868

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt. Det er fordi du drikker mindre en før og har lavere toleranse når du først gjør det.

Skrevet

Jeg har det motsatt. Fram til jeg fylte 30 ble jeg ofte så dårlig at jeg ikke orket å drikke. Jeg kunne bli dårlig allerede under drikkingen, for ikke å snakke om dagen derpå. Nå blir jeg knapt dårlig i det hele tatt. Kan fint drikke en flaske vin på en hverdag og dra på jobb kl. 7 dagen etter. Når det er sagt vet jeg ikke om det heller er bra.

Skrevet

Det er alderen tror jeg. Jeg har aldri drukket særlig mye i utgangspunktet, men kunne liksom takle dagen derpå i starten av 20 årene bedre enn nå som jeg er i 30 årene. Jeg står opp og føler meg ganske fin, men så går det noen timer og jeg føler jeg får influensa. Det kan ta et par dager også. Helt forferdelig!

Anonymkode: 96985...1f9

Skrevet

Volum, hyppighet og vaner. 

Før drakk jeg kun på fest 2-4 ganger i måneden, og var midt på treet dårlig. Så kom en periode der festene ble sjeldnere, og jeg var kjempedårlig dagen derpå. Nå er jeg eldre, drikker vin hyppig men aldri sprit og aldri stup-full, og blir aldri dårlig - kjenner ikke en flaske vin dagen derpå en gang. 

Anonymkode: c3a0a...470

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...