AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Jeg har likt en person på Badoo og vi fikk match, men ble stressa og bare sletta han i chatten fordi jeg kjente han fra før. men jeg søkte han opp, men vet ikke om det står fortsatt at vi har matcha på han.. fordi jeg kunne ikke trykke på hjerte igjen bare sånn blunke fjes🤔 betyr det at matchen er ikke sletta? Anonymkode: 71319...afe
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 På de andre står hjerte og blunke fjes, og på han bare blunke fjes 🙄 Anonymkode: 71319...afe
GrønnNellik68 Skrevet 24. august 2020 #3 Skrevet 24. august 2020 Har brukt badoo lenge men d der har jeg ikke lagt merke til har skjønt ar menn klikker liker på alt for mange svarer ikke en gang hvis jeg sier hei. Jeg klikker aldri liker på noen. Føler jeg ikke trenger d kommer nok likes til meg lell. De jeg syns virker alright sier jeg hei til. Men mange svarer ikke da. Så ikke ta de der likes greiene så seriøst😊. Liker du han eller er nyskjerrig send en mld er ikke verre enn d. Enten får du svar eller ikke ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå