Gå til innhold

Hva er «normalen» ved slike forhold?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en ff, men hver gang vi møtes vil han dra igjen rett etter han er ferdig. Han vil aldri kose, kysser meg ikke før eller under sex og er ikke spesielt kjærlig. Tenker kanskje dette er fordi vi bare er ff, men har aldri opplevd det tidligere. Føler meg egentlig ekkel etter jeg har vært med han.. 

Han er ikke en jeg kunne falt for eller fått følelser for, men jeg ønsker jo en man kan ha litt nærhet til i form av kosing o.l, uten forpliktelser. Hva er normalen? Det blir så kaldt og unaturlig for meg, og klarer heller ikke slå meg løs under sex fordi jeg ikke klarer å bli skikkelig trygg på han pga dette

Anonymkode: df429...12f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker du det ikke, så dropper du det. 

Har du en du ligger med, så er det kun å ligge sammen, kan ikke forvente at den skal leke kjæreste. 

Anonymkode: 76194...9ae

• Liker 10
Skrevet

Det finnes ikke noe normal fordi det er helt individuelt om noen liker kos eller ei. At noen ikke vil kose trenger ikke ha noe som helst korrelasjon med at en har en ff-relasjon. 

Anonymkode: a7b46...331

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liker du det ikke, så dropper du det. 

Har du en du ligger med, så er det kun å ligge sammen, kan ikke forvente at den skal leke kjæreste. 

Anonymkode: 76194...9ae

Så det er normalt å ha samleie på 5 minutter for så å dra rett etterpå? Jeg syns det er stor forskjell på å kose enn å eksmepel gjøre ting sammen, at man koser har jo ingenting med kjærester å gjøre. 

• Liker 3
Skrevet

Vær ærlig med deg selv: det du vil ha er kjæreste, ikke bare sex-partner. 

Men syns helt klart du kan påpeke at du ikke likte bli behandlet som et ludder når du dumper han. 

Anonymkode: f422a...7a7

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke noe normal fordi det er helt individuelt om noen liker kos eller ei. At noen ikke vil kose trenger ikke ha noe som helst korrelasjon med at en har en ff-relasjon. 

Anonymkode: a7b46...331

Nei jeg har bare aldri opplevd det før med en ff. Men da tror jeg at jeg bare finner meg en annen som passer meg bedre

• Liker 6
Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle hva som er normalt for andre? Du syns ikke dette er ok, så da bør du avslutte. Tror nok det fins ulike forhold mellom såkalte ff, og at det går an å ha det hyggelig sammen selv om det ikke involverer de dype følelsene. 

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vær ærlig med deg selv: det du vil ha er kjæreste, ikke bare sex-partner. 

Men syns helt klart du kan påpeke at du ikke likte bli behandlet som et ludder når du dumper han. 

Anonymkode: f422a...7a7

Tro meg, jeg vil IKKE ha kjæreste. Jeg er nylig singel men savner litt nærhet 

Skrevet

Jeg synes det er greit å behandle hverandre med respekt. Han jeg møter innimellom har begynt å ta kontakt, men slutter plutselig å svare. Sånt gidder jeg ikke, ofte liker jeg å dusje/fikse meg før jeg møter folk, så hvis jeg skal styre så mye for en fyr som ikke dukker opp kan det være det samme. 

Anonymkode: 92087...6a4

• Liker 4
Skrevet

Du kan jo ta det opp med ham? Si at du ønsker litt kos og nærhet, og at det ikke betyr at du er ute etter noe mer enn FF?

Tror ikke jeg skal påberope meg å vite hva «normalen» er, men for min del er det i alle fall mye gjensidig kos og nærhet både før, under og etter sex i slike forhold. For meg er det en viktig del av det hele. Men jeg er glad i dem da, følelsene mine for dem er absolutt varme selv om de ikke er romantiske. Dette er gode venner av meg. Stor gjensidig respekt og tillit. 

Anonymkode: bad92...3fd

Skrevet

Du kan jo ta det opp med ham? Si at du ønsker litt kos og nærhet, og at det ikke betyr at du er ute etter noe mer enn FF?

Tror ikke jeg skal påberope meg å vite hva «normalen» er, men for min del er det i alle fall mye gjensidig kos og nærhet både før, under og etter sex i slike forhold. For meg er det en viktig del av det hele. Men jeg er glad i dem da, følelsene mine for dem er absolutt varme selv om de ikke er romantiske. Dette er gode venner av meg. Stor gjensidig respekt og tillit. 

Skrevet

For noe tull! Du må jo ingenting, og han er vel ikke den eneste potensielle i området?

Hadde ikke selv giddet å ha sex i 5 min med ei, for ei økt bør minst vare i 1 time med et par runder, ellers tar jeg meg heller bare en ukomplisert runk.

Anonymkode: 48faf...3bf

• Liker 3
Skrevet

Ingen vits i å fortsette å møte han om han får deg til å føle deg som dritt! Det er nok av andre menn som vil være din ff som vil behandle deg bedre enn det der. 

Anonymkode: a1f25...142

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en ff, men hver gang vi møtes vil han dra igjen rett etter han er ferdig. Han vil aldri kose, kysser meg ikke før eller under sex og er ikke spesielt kjærlig. Tenker kanskje dette er fordi vi bare er ff, men har aldri opplevd det tidligere. Føler meg egentlig ekkel etter jeg har vært med han.. 

Han er ikke en jeg kunne falt for eller fått følelser for, men jeg ønsker jo en man kan ha litt nærhet til i form av kosing o.l, uten forpliktelser. Hva er normalen? Det blir så kaldt og unaturlig for meg, og klarer heller ikke slå meg løs under sex fordi jeg ikke klarer å bli skikkelig trygg på han pga dette

Hvis det får deg til å føle deg ekkel høres det jo ikke ut som en relasjon du burde fortsette, og at du ikke klarer å bli trygg på denne personen er strengt tatt ikke så rart om deres relasjon utelukkende inneholder lettvint sex. Hvordan skal en da klare å bli trygg på noen som en ikke egentlig kjenner skikkelig?

Samtidig kan det jo være lurt å reflektere over om en egner seg for denne typen forhold. Om en trenger å "lure" seg selv gjennom å kose for å få følelsen av at relasjonen inneholder mer enn den egentlig gjør er det kanskje en annen type relasjon en egentlig ønsker? 

• Liker 1
Skrevet

For min del er det vanlig å kysse, kose og gjerne ta noen pils eller se en film sammen eller sånne ting også. Ene pulevennen min hadde dilla på samme spill som meg, så vi spilte playstation og pulte om hverandre i timesvis på late søndager.

Som andre sier, hvis du føler deg ekkel og ikke helt klarer å nyte sexen der, så er det jo ikke vits i å fortsette dette. En ting er behovet for sex, men pulevenn skal jo også få deg til å føle deg bra. 

Anonymkode: be74b...486

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, herzeleid skrev:

Hvis det får deg til å føle deg ekkel høres det jo ikke ut som en relasjon du burde fortsette, og at du ikke klarer å bli trygg på denne personen er strengt tatt ikke så rart om deres relasjon utelukkende inneholder lettvint sex. Hvordan skal en da klare å bli trygg på noen som en ikke egentlig kjenner skikkelig?

Samtidig kan det jo være lurt å reflektere over om en egner seg for denne typen forhold. Om en trenger å "lure" seg selv gjennom å kose for å få følelsen av at relasjonen inneholder mer enn den egentlig gjør er det kanskje en annen type relasjon en egentlig ønsker? 

Jeg har hatt fuckfriend før, men da er jo man faktisk fuckFRIENDS. Vi koser, kysser og slapper av, og det er ikke slik at jeg har ønsket å bli sammen med disse personene selv om jeg ønsker kos. Hadde jeg ønsket ett forhold kunne jeg hatt dette, så kjenner jeg blir litt lei av å høre at jeg vil ha kjæreste. 

• Liker 1
Skrevet

En ff blir jo også kalt søndagskjæreste, fordi man får alle godene fra en kjæreste uten å ha noen forpliktelser. Jeg har hatt to slike ff der vi kunne lage mat og ligge i skje og se på film. Han overnattet når han var hos meg og vi begge fikk dekket behovet for nærhet og selskapet i tillegg til sexen, sammen med noen vi var fysisk tiltrukket til og hadde tillit og gjensidig respekt, men ingen av oss hadde følelser. Jeg kunne aldri delt den intitimiteten det er å ligge med noen uten å være på vei inn i et forhold eller at det var et ff-forhold slik som de to jeg tidligere har hatt. 

Jeg synes ikke du skal fortsette å møte denne mannen, for han får deg til å føle deg dårlig. Han vil bare ha sitt behov dekket, men det er helt tydelig at ditt behov for mer nærhet og kos ikke blir dekket. 

Anonymkode: 28525...c6e

• Liker 3
Skrevet

Så avslutt det da? Ikk la han behandle deg som dritt. Du tillater det jo. 

Anonymkode: 8f08d...142

Skrevet

Jeg har en ff. Her liker begge kos, kyss og nærhet. Vi gjør aktiviteter sammen og tilbringer 1-3 dager som oftest når vi har mulighet.. Dette er noe begge vil og foretrekker. Så poenget er vel å finne noen som liker det samme som deg uten forpliktelser 👌

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...