AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #21 Skrevet 23. august 2020 Min er 21 cm målt fra oversiden Anonymkode: e0ee0...559 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #22 Skrevet 23. august 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker en som heter Sono nr 17 fra Sinful. Den er veldig myk og behagelig å ha på og får også orgasme av å ha den på. Den har et litt tykkere hode enn selve skaftet så treffer g-pungtet veldig bra. Man må være obs på at dette er en av de større hylsene. Siden min er ganske mye større enn snittet måtte jeg finne en som passer de innvendige målene. Du bør ikke ha kortere enn 17 cm for å bruke denne siden da blir det et hulrom mot tuppen og penis bør være 13 cm i omkrets for at den skal sitte godt på. Les godt på de innvendige målene når du skal velge riktig type til din penis. Har prøvd noen andre typer men de var ikke like behagelig å ha på og dama liker denne klart best. Er myk men holder seg godt på plass og merker nesten ikke at jeg har den på når jeg er inni henne.😊 Anonymkode: 0a1a9...932 Sono 17, en penishylse for de med allerede godt over snittet. Leste om den, og tenker den er bra for de som foretrekker "solid" lengde. Andre merker dere anbefaler? Hvilken er best for de som liker "solid" omkrets? Noen forslag? Anonymkode: 38730...313
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #23 Skrevet 23. august 2020 6 minutter siden, keso skrev: Jenter/damer med type med forholdsvis liten penis: Hvis du kunne velge typen din slik hans penis er nå, eller hvis du kunne velge han med noe større penis - hvem ville du velge? Det er altså typen din, men penis er litt større, ingenting annet er endret. Ville ikke hatt ham på noen annen måte. Kuken hans er magisk. Anonymkode: 70286...7f2 3
anonym 4545 Skrevet 23. august 2020 #24 Skrevet 23. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min er 21 cm målt fra oversiden Anonymkode: e0ee0...559 Viktig opplysning for diskusjonen 5
keso Skrevet 23. august 2020 #25 Skrevet 23. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville ikke hatt ham på noen annen måte. Kuken hans er magisk. Anonymkode: 70286...7f2 Du sa jo selv at den var litt liten, så det henger ikke helt sammen. 1
Kjersti.kjersti Skrevet 23. august 2020 #26 Skrevet 23. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min er 21 cm målt fra oversiden Anonymkode: e0ee0...559 Du kan løpe med hester
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #27 Skrevet 23. august 2020 5 minutter siden, keso skrev: Du sa jo selv at den var litt liten, så det henger ikke helt sammen. Jeg har øyne i hodet og ser at han er kortere enn andre jeg har vært med. Jeg har også nerver i vagina og andre steder som sier at han er magisk. Anonymkode: 70286...7f2 4
keso Skrevet 23. august 2020 #28 Skrevet 23. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har øyne i hodet og ser at han er kortere enn andre jeg har vært med. Jeg har også nerver i vagina og andre steder som sier at han er magisk. Anonymkode: 70286...7f2 Spurte faktisk sambo dette spørsmålet for mange år siden. Jeg viste hun syntes at jeg var magisk før jeg stilte det, for jeg er den eneste som har bragt henne til orgasme og hun har det helt flott med meg. Hun ville faktisk ha valg meg med større og jeg forstår det godt - da hadde det sikkert vært ennå mer magisk. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #29 Skrevet 23. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Andre merker dere anbefaler? Hvilken er best for de som liker "solid" omkrets? Noen forslag? Anonymkode: 38730...313 Jeg synes Fantasy X-tension Mega funker bra. Den gir ifølge reklamen 66% større omkrets. Du kan velge mellom 1, 2 og 3 tommer ekstra lengde. Den er kanskje litt i tykkeste laget for mange. De har også modeller som gir 33% større omkrets, men jeg synes disse blir litt "vinglete" ved tuppen i overgangen mellom penishode og forlengelsen. De er blant de billigste merkene (ca 300 kr). Greit hvis dere vil prøve om penis sleeve er noe for dere uten å blakke dere helt. Det finnes nok bedre merker, men de er ofte mye dyrere. Anonymkode: 98f89...933
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #30 Skrevet 23. august 2020 12 minutter siden, keso skrev: Spurte faktisk sambo dette spørsmålet for mange år siden. Jeg viste hun syntes at jeg var magisk før jeg stilte det, for jeg er den eneste som har bragt henne til orgasme og hun har det helt flott med meg. Hun ville faktisk ha valg meg med større og jeg forstår det godt - da hadde det sikkert vært ennå mer magisk. Jeg har fått orgasmer med alle kjærestene mine, så det er ikke det unike ved ham. Jeg vet faktisk ikke hva det er. Jeg bare merker at det er noe der. Anonymkode: 70286...7f2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #31 Skrevet 23. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes Fantasy X-tension Mega funker bra. Den gir ifølge reklamen 66% større omkrets. Du kan velge mellom 1, 2 og 3 tommer ekstra lengde. Den er kanskje litt i tykkeste laget for mange. De har også modeller som gir 33% større omkrets, men jeg synes disse blir litt "vinglete" ved tuppen i overgangen mellom penishode og forlengelsen. De er blant de billigste merkene (ca 300 kr). Greit hvis dere vil prøve om penis sleeve er noe for dere uten å blakke dere helt. Det finnes nok bedre merker, men de er ofte mye dyrere. Anonymkode: 98f89...933 Har lest at de lukter noe helt jævlig. Og at de er veldig små i en annen tråd. Pris betyr nada. Uaktuelle. Anonymkode: 38730...313
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #32 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har lest at de lukter noe helt jævlig. Og at de er veldig små i en annen tråd. Pris betyr nada. Uaktuelle. Anonymkode: 38730...313 Vel du kan lese her at det er bare tull. Den lille lukten som er går bort når du vasker den. Jeg er godt over middels, både lengde og tykkelse, og de er ikke for små til meg eller partneren min. Så nå har du lest begge deler. Hvorfor tror du mer på hva du har lest et annet sted? Anonymkode: 98f89...933
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #33 Skrevet 23. august 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har lest at de lukter noe helt jævlig. Og at de er veldig små i en annen tråd. Pris betyr nada. Uaktuelle. Anonymkode: 38730...313 Men hvis pris betyr nada ville jeg kjøpt en customized RX-sleeve til 2000$. Anonymkode: 98f89...933
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #34 Skrevet 23. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvis pris betyr nada ville jeg kjøpt en customized RX-sleeve til 2000$. Anonymkode: 98f89...933 Rx koster ikke så mye. Har hatt Solana og Zuma, begge custom made, i mange år. Anonymkode: 38730...313
Kjersti.kjersti Skrevet 23. august 2020 #35 Skrevet 23. august 2020 Hva er liten? 13-16 cm er helt ok for meg 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #36 Skrevet 23. august 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rx koster ikke så mye. Har hatt Solana og Zuma, begge custom made, i mange år. Anonymkode: 38730...313 2000$ er nok de aller dyreste (Build your own). https://www.rxsleeve.com/custom/ De fleste modellene koster ca 400$. For meg er det en helt uaktuell prisklasse. Skjønner at Fantasy X-tension er uaktuell for deg hvis du er vant til RX. Mitt tips var mer ment for nykommere. Anonymkode: 98f89...933 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #37 Skrevet 23. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Samleie er jo uansett ikke alt men dette er jo noe som kan brukes hvis dere vil gi partneren noe ekstra avantil. De fleste damer er nok uansett fornøyd med en normal eller en penis litt under snittet, men hvis de savner en fyldigere følelse er dette noe som flere burde prøve. Hun kan fort bli litt sår så dette er noe vi kun bruker som krydder i hverdagen avantil og som hun får intense orgasmer av. Anonymkode: 0a1a9...932 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mere noe som gir ekstra krydder på samme måte som par leker avantil med en større dildo/vibrator. Anonymkode: 0a1a9...932 Anonymkode: 33f41...f45 3
keso Skrevet 23. august 2020 #38 Skrevet 23. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått orgasmer med alle kjærestene mine, så det er ikke det unike ved ham. Jeg vet faktisk ikke hva det er. Jeg bare merker at det er noe der. Anonymkode: 70286...7f2 Tror det er trygghet, kjemi osv - likt med min sambo. Det er bare noen man passer bedre sammen med på alle plan. Men hun ville uansett valgt meg med større penis hvis hun kunne velge (men som hun sier, hun har det magisk med meg og hun vil ha meg eksakt slik jeg er) - Men iom jeg spurte og vi er enige om at vi skal svare dønn ærlig uansett, så ga hun meg også det svaret - det er jo ikke en reell sak uansett, for hun får meg ikke i en større penis variant
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #39 Skrevet 23. august 2020 2 timer siden, keso skrev: Jenter/damer med type med forholdsvis liten penis: Hvis du kunne velge typen din slik hans penis er nå, eller hvis du kunne velge han med noe større penis - hvem ville du velge? Det er altså typen din, men penis er litt større, ingenting annet er endret. Om det var mulig, ville jeg valgt typen min med mindre penis. Den kunne med fordel vært både kortere og tynnere. Anonymkode: 90737...320 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #40 Skrevet 23. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Min er 21 cm målt fra oversiden Anonymkode: e0ee0...559 Å herre min. Du igjen. 😳 Har du talt hvor mange ganger du har skrevet akkurat denne setningen? Det må da være tresifret antall. Hva med å variere litt slik at vi ikke blir så lei? Anonymkode: e6b19...7bb 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå