Gå til innhold

Dere med "liten" penis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bruker dere ikke en penishylse under samleie hvis dere syns det er et problem at dere mangler noen cm i lengde og omkrets? 

Finnes penishylser som gjør en penis på la oss si 13 cm i lengde og 12 cm i omkrets til 18-20 cm i lengde og 18 cm i omkrets foreksempel. Er jo masse utvalg å velge i. 

Samleie er jo uansett ikke alt men dette er jo noe som kan brukes hvis dere vil gi partneren noe ekstra avantil. 

De fleste damer er nok uansett fornøyd med en normal eller en penis litt under snittet, men hvis de savner en fyldigere følelse er dette noe som flere burde prøve. 

Har selv en på 18 cm i lengde og 14 cm i omkrets, men bruker noen ganger en penis hylse med partner som gjør min 21 cm lang og 18 cm i omkrets. Er mest tykkelsen for min og partners del som er spennende en gang i blant. Hun kan fort bli litt sår så dette er noe vi kun bruker som krydder i hverdagen avantil og som hun får intense orgasmer av.

Anonymkode: 0a1a9...932

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv 16cm , bruker penissleeve vaginalt og analt da kona er sizequeen. Funker bra og er digg for meg også som mann

Anonymkode: 1629d...a23

• Liker 2
Skrevet

Har selv en samboer med liten penis, og kan ikke se for meg noe som ville vært mer turn-off. 🤮 Æsj.

Anonymkode: 50414...017

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har selv en samboer med liten penis, og kan ikke se for meg noe som ville vært mer turn-off. 🤮 Æsj.

En «penishylse», altså. 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det egentlig? Er jo bare et leketøy på samme måte som dildoer, vibratorer og andre leketøy.

Er du fornøyd med samboeren din sin penis er jo alt greit da?

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har selv 16cm , bruker penissleeve vaginalt og analt da kona er sizequeen. Funker bra og er digg for meg også som mann

Anonymkode: 1629d...a23

Så bra dere har det gøy med disse. Dama mi trodde aldri hun skulle få plass til min, så første gangene var ikke det beste helt til hun slappet av og vi gjorde et ordentlig forsøk. Nå vil hun ha det oftere og oftere😅😋

Skrevet

Skulle ønske min gjorde jobben, men hvis dama behøver hylse for at det skal være mulig da er det jeg er utstyrt med åpenbart ikke godt nok. Det er litt sårt. Da tenker jeg at hun kan finne seg noen som er bedre utstyrt å ligge med, så jeg slipper å nedverdige meg selv. 

Anonymkode: f0ea8...48b

• Liker 8
Skrevet

Typen min har litt liten. Jeg vil absolutt ikke at han skal bruke hylse! Jeg liker å ha sex med ham sånn som han er. 

Vi kan såklart bruke leketøy utenom, men jeg vil ikke ha det på ham. 

Anonymkode: 70286...7f2

• Liker 6
Skrevet

Hylser bruker dere da?

Mye rare varianter de selger.

Anonymkode: 38730...313

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi kan såklart bruke leketøy utenom, men jeg vil ikke ha det på ham. 

Ble litt nysgjerrig jeg; Hvis jeg kan få spørre, hvorfor egentlig?
Kanskje du ikke vil svare og/eller det er vanskelig å svare på, men hvis du bruker dildo/andre ting som føres inn i deg, hva er egentlig forskjellen, annet en måten det gjøres på?

Skrevet

Skulle ønske min gjorde jobben, men hvis dama behøver hylse for at det skal være mulig da er det jeg er utstyrt med åpenbart ikke godt nok. Det er litt sårt. Da tenker jeg at hun kan finne seg noen som er bedre utstyrt å ligge med, så jeg slipper å nedverdige meg selv. 

Den gjør helt sikkert jobben sin den :) Om du slutter å høre på mannfolka her inne. 

• Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hylser bruker dere da?

Det heter "HVILKE hylser bruker dere da?". 

Anonymkode: 515ab...789

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man må ikke se på det som en fullverdig erstatning for en penis, fordi det er det ikke. Er mere noe som gir ekstra krydder på samme måte som par leker avantil med en større dildo/vibrator. Nå har jo ikke jeg noen komplekser siden min er 18/14, og vet at hun best foretrekker å bare ha pikken inni fremfor bare hylsen. Det er gøy å bruke dette til spesielle anledninger der vi har god tid.

18 cm i omkrets er ikke for alle kanskje, så man må bruke god tid å sørge for at dama er godt oppvarmet før man gjør dette. Finnes jo hylser som ikke er så store også som er tilpasset andre størrelser. 

Skrevet

Avantil?????? 

Anonymkode: 411d1...fd0

• Liker 6
Skrevet

Hylser bruker dere da?

Bruker en som heter Sono nr 17 fra Sinful. Den er veldig myk og behagelig å ha på og får også orgasme av å ha den på.

Den har et litt tykkere hode enn selve skaftet så treffer g-pungtet veldig bra. 

Man må være obs på at dette er en av de større hylsene. Siden min er ganske mye større enn snittet måtte jeg finne en som passer de innvendige målene. Du bør ikke ha kortere enn 17 cm for å bruke denne siden da blir det et hulrom mot tuppen og penis bør være 13 cm i omkrets for at den skal sitte godt på. 

Les godt på de innvendige målene når du skal velge riktig type til din penis. Har prøvd noen andre typer men de var ikke like behagelig å ha på og dama liker denne klart best. Er myk men holder seg godt på plass og merker nesten ikke at jeg har den på når jeg er inni henne.😊

Sitat

Skrevet
2 timer siden, keso skrev:

Ble litt nysgjerrig jeg; Hvis jeg kan få spørre, hvorfor egentlig?
Kanskje du ikke vil svare og/eller det er vanskelig å svare på, men hvis du bruker dildo/andre ting som føres inn i deg, hva er egentlig forskjellen, annet en måten det gjøres på?

Fordi leketøy er leketøy og han er han. Kunne sikkert prøvd det om han insisterte, men ikke noe jeg hadde tatt initiativ til. Både fordi han som såklart alle med litt liten tenker mye på det, og fordi jeg liker å kjenne ham. 

Er nok annerledes hvis man er medium/stor i utgangspunktet. Men min prater allerede alt for mye om størrelsen på kuken sin. Er vanskelig nok å få ham til å skjønne at hallo, du er dødsdeilig og det eneste jeg ønsker er MER sex med deg, om jeg ikke skal foreslå noe som han tror jeg kanskje trenger siden han ikke er/har nok. 

Anonymkode: 70286...7f2

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

Den gjør helt sikkert jobben sin den :) Om du slutter å høre på mannfolka her inne. 

Jeg vet ikke helt jeg. Min er ganske tynn og mitt inntrykk er at kvinner responderer bedre på de tykkere. 

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man må ikke se på det som en fullverdig erstatning for en penis, fordi det er det ikke. Er mere noe som gir ekstra krydder på samme måte som par leker avantil med en større dildo/vibrator. Nå har jo ikke jeg noen komplekser siden min er 18/14, og vet at hun best foretrekker å bare ha pikken inni fremfor bare hylsen. Det er gøy å bruke dette til spesielle anledninger der vi har god tid.

18 cm i omkrets er ikke for alle kanskje, så man må bruke god tid å sørge for at dama er godt oppvarmet før man gjør dette. Finnes jo hylser som ikke er så store også som er tilpasset andre størrelser. 

Altså, tanken om å ta det i bruk har vært der. Jeg vil si at det i praksis er en erstatning. Når man tar i bruk noe sånt så er ikke det noe annet enn en erkjennelse på at ditt eget kjønnsorgan ikke er bra nok. Men jeg tror kanskje det er noe jeg bare må gjøre, for jeg klarer ikke se mitt eget kjønnsorgan i en seksuell setting i positiv forstand. Før hatet jeg f eks SPH men med tiden har det blitt til at det kanskje er det eneste klarer å se en liten penis i en seksuell kontekst. At en kvinne skal nyte å bli penetrert av en tynn penis på samme måte som en tykk gir bare ikke mening. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt jeg. Min er ganske tynn og mitt inntrykk er at kvinner responderer bedre på de tykkere. 

Noen gjør kanskje det, andre gjør ikke. Folk er forskjellige, også kvinner 

• Liker 3
Skrevet

Jenter/damer med type med forholdsvis liten penis: Hvis du kunne velge typen din slik hans penis er nå, eller hvis du kunne velge han med noe større penis - hvem ville du velge?
Det er altså typen din, men penis er litt større, ingenting annet er endret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...