AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Har ikke vært hos psykologen på over 3 mnd nå, pga lang ferie og korona.. har time nå til uken, og kjenner jeg gruer meg veldig. Sist jeg snakket med henne tok hun opp at vi burde avslutte behandlingen, sånn utover høsten engang, noe jeg ikke er klar for. Har koblet ut hele terapien i disse mnd og tenkt minst mulig på det. nå har det skjedd mye i løpet av disse mnd som jeg trenger å snakke om, og jeg går med indre uro. Orker ikke tanken på å dra dit for så å snakke om å avslutte terapien. Har konfirmant neste helg, høye skuldre og mer enn nok å tenke på, om jeg ikke skal ta stilling til dette akkurat nå. har mest lyst å si: dette ønsker jeg ikke snakke om i dag, har nok å tenke på nå. Om hun tar det opp. håper noen kan svare på tråden min, gi meg litt støtte eller råd Anonymkode: 7534b...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Hva er grunnen til at hun ønsker å avslutte behandlingen? Vil hun la deg stå på bar bakke eller mener hun du skal sendes videre? Anonymkode: 194e6...8da
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 Skriv et brev der du skriver det du har med her og alt som har skjedd siden forrige time og gi det til henne! Anonymkode: 2864c...1ac
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at hun ønsker å avslutte behandlingen? Vil hun la deg stå på bar bakke eller mener hun du skal sendes videre? Anonymkode: 194e6...8da Hun mener jeg klarer meg bra, og at jeg heller kan snakke med en sykepleier etc i kommunen min. Noe som er helt uaktuelt for meg. også at jeg har gått der «lenge» lengden på behandlingen har lite å si, det er hva du får ut av behandlingen, bedring som betyr noe. Anonymkode: 7534b...8cb
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 føler med deg. Min psykolog begynte også å hinte om avslutning, og det mens jeg enda hadde behov for flere samtaler. Jeg ble stresset og lei meg, og dum som jeg var samtykket jeg. Når jeg senere ble syk igjen så fikk jeg ikke komme tilbake til DPS. De sa jeg var ferdig behandlet der. Det endte med akutt innleggelse og etter det to lengre opphold på sykehus. Anonymkode: 82c87...03f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skriv et brev der du skriver det du har med her og alt som har skjedd siden forrige time og gi det til henne! Anonymkode: 2864c...1ac Jeg klarer å snakke for meg, så har ingen problem med å fortelle det. men sist time når hun nevnte avslutning, satt jeg der helt rolig men innvendig var det kaos og panikk. e Anonymkode: 7534b...8cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå