AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Skrevet 23. august 2020 Jeg har kjøretime i morgen på ettermiddagen, men har blitt syk og skal ta koronatest. Må jeg betale? Jeg sa ifra på sms så raskt jeg kunne 😔 Anonymkode: 8ce99...f62
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Skrevet 23. august 2020 Nei du trenger ikke betale. Anonymkode: bdbc4...bfb
Live88 Skrevet 23. august 2020 #3 Skrevet 23. august 2020 Skolene har forskjellige regler når det kommer til avlysning og betaling av ubrukte timer, min skole krever legeerklæring om en blir syk og det er mindre enn 24timer til timen for å slippe å betale, en annen skole rett i nærheten har 48timer som krav, så sjekk ut hva som gjelder for din skole, og god bedring😊
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #4 Skrevet 24. august 2020 Jeg slapp å betale, heldigvis. Dersom noen andre også lurer Og tusen takk til god bedring'ene ❤️ Anonymkode: 8ce99...f62 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #5 Skrevet 28. august 2020 Jeg fikk influensa symptomer rett før kjøretime, og spurte da rett ut læreren min, om han ville være i samme bil med meg, eller skulle vi avlyse. Jeg var ganske sikker på at det ikke var Korona. Han ville ikke, vi flyttet timen. Bare til info. Anonymkode: 5589e...f6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå