Gjest Gulltopp Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Har nettopp sjekket hos samordna opptak sine nettsider, hvor det står at jeg kom inn på det jeg ville. Er dette 100 % pålitelig informasjon, siden det kommer før 20. juli?
Pleier Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 Ja det er det. Bare husk å svare ja til plassen.
Gjest Gulltopp Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Lykkelig nå... Jeg formelig ulte av glede da jeg så svaret.
Gjest Gulltopp Skrevet 18. juli 2005 #4 Skrevet 18. juli 2005 Har krysset av for "ja" på svarkort på nett, og sendt inn. Men jeg har ikke fått kvittering på mail enda? Den kommer vel?
Samantha Skrevet 18. juli 2005 #6 Skrevet 18. juli 2005 Det er 100% pålitelig ja, så: Gratulerer! Så kjekt at du kom inn på det du ville.
Gjest Gulltopp Skrevet 18. juli 2005 #7 Skrevet 18. juli 2005 Kan man være sikker på at de ikke har gjort feil med poengene? Jeg hadde ett karakterpoeng mindre enn jeg selv har kommet frem til, men samtidig hadde jeg uventede fordypningspoeng. Visste ikke at man fikk fordypningspoeng for å ha tatt fordypning i språk på vgs, trodde det bare var for realfag man fikk det?
Lillemor Gull Skrevet 18. juli 2005 #8 Skrevet 18. juli 2005 Har nettopp sjekket hos samordna opptak sine nettsider, hvor det står at jeg kom inn på det jeg ville. Er dette 100 % pålitelig informasjon, siden det kommer før 20. juli? ← Jeg følte litt det samme som deg da jeg tilfeldigvis gikk inn på sidene og så at svaret var klart allerede i dag.
Gjest Gulltopp Skrevet 18. juli 2005 #9 Skrevet 18. juli 2005 Jeg følte litt det samme som deg da jeg tilfeldigvis gikk inn på sidene og så at svaret var klart allerede i dag. ← Ja, jeg blir litt mistenksom siden de ikke har offentliggjort poenggrensene enda, og heller ikke søkofonen vil fortelle meg noe... Men de kan da umulig trekke tilbake tilbudet når jeg først har fått det?
Lillemor Gull Skrevet 18. juli 2005 #10 Skrevet 18. juli 2005 Ja, jeg blir litt mistenksom siden de ikke har offentliggjort poenggrensene enda, og heller ikke søkofonen vil fortelle meg noe... Men de kan da umulig trekke tilbake tilbudet når jeg først har fått det? ← Selvfølgelig ikke! Min snev av usikkerhet forsvant med en gang jeg så resultatet. Det var bare så overraskende at de var så tidlig ute.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå