Gå til innhold

Maximilian, Jonathan eller Colin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jonathan (eller kanskje helst Jonatan) om det var disse tre det sto mellom. 

Maximilian hadde jeg glatt unngått av flere grunner. Blant annet fordi det er langt og kronglete, og må være et mareritt for små barn å lære seg å skrive. 

Også ville jeg ikke diskutert navn med andre enn mannen min. Vi har landet på et kort enstavelsesnavn, som barnet kommer til å dele med en nær venn av oss. 

Anonymkode: 20ae6...e55

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maximilian hvis dere er tysk, Jonathan hvis dere er jødisk og Colin hvis dere er fra et engelskspråklig land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonathan. Så vidt jeg forstod er det kjæresten til mannens niese som heter det? Er vel ikke akkurat noe garanti for at de vil være sammen for evig, eller? Synes det høres ut som et konstruert problem. 

Anonymkode: c4c99...d40

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerinne bestemmer nada og ingenting, hvorfor diskutere noe sånt med henne? Bare du og faren bestemmer. Colin er fint syns jeg, veldig britisk, men fint. Jeg kjenner en Colin. Jeg har aldri forbundet det med Coleen som er vel sjeldnere og i hvilke sammenhenger skulle det liksom være et problem? Hva heter du? "Kåll-inn".  "Kåo--liiiii n", er ikke det et jentenavn?"

Jonatan er ok. Maximilian er ikke fint.

Anonymkode: 3cfd3...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på med maximillian , gud slike navn er sååå harry 

Anonymkode: f608e...f42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Alle tre gir meg framblikk om en 16-åring med sleik og parajumper (eller, det som blir tilsvarende om 20 år). Nå kan det ha mye med å gjøre at jeg kjenner en Jonathan og en Maximilian som er nettopp den typen 😛

Av de tre er Jonathan desidert finest. Maximilian synes jeg er så utrolig preppent, og samme med Colin. Synes sistenevnede høres rart ut på norsk..

Anonymkode: 8ccbc...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez. Maximilian, hvorfor så pompøst??

Hva med Tiberius Cæsar den IV?

Hva skjedde med Lars og Anders?

Anonymkode: bd34e...7df

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...