AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #1 Del Skrevet 23. august 2020 Opprinnelig hadde jeg Jonathan som favoritt, men siden kjæresten til onkelungen allerede heter det, mente søstra til mannen at vi ikke kunne ha Jonathan, siden hun da har en svigersønn som heter det, samt et tantebarn... Jeg er også glad i navnet Maximilian og Colin. Min farmor sa jeg ikke kunne kalle han Colin, da det var for lett å forveksle med Coleen som er et jentenavn, og hun mente alle voksne/eldre folk i familien kom til å si det som jentenavnet "Coleeeen". Så satt da igjen med Maximilian og alle jeg har sagt det til har nå spurt meg om han da skal bli kalt Max.... nei! Jeg mener at om vi som foreldre sier Maximilian og at ungen selv bruker navnet sitt slik, så kommer andre til å gjøre d også. Hvis det absolutt må kuttes så kan de heller si Milian. Jeg har en kusine som heter Hildegunn og det er ingen som kaller henne hverken Hilde eller Gunn. Hva synes dere er penest av Maximilian, Jonathan og Colin? Anonymkode: 0a99d...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #2 Del Skrevet 23. august 2020 Kjæresten til onkelungen til mannen skulle det stå* Anonymkode: 0a99d...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Del Skrevet 23. august 2020 Jonathan! Anonymkode: 13fe7...5b6 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #4 Del Skrevet 23. august 2020 Ingen av dem slår meg som pene navn, men hvis jeg er tvunget til å velge er det Jonathan. Maximillian er teit, langt og passer ikke i Norge i det hele tatt. Colin er for gammelmannsnavn og er rart på norsk uttale. Kan du ikke komme opp med noen bedre navn? Anonymkode: 4542c...bcd 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 23. august 2020 #5 Del Skrevet 23. august 2020 Eneste som er brukbart er Jonathan. Dere kan bruke navnet selv om en eller annen i slekten heter det også. Ellers finnes det jo hundrevis av fine navn 😊 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #6 Del Skrevet 23. august 2020 Jonathan! Colin er også fint, men foretrekker Jonathan. Maximillian høres ut som et støvsugermerke fra Jula. Anonymkode: 585f1...31d 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guidet Kvinne Skrevet 23. august 2020 #7 Del Skrevet 23. august 2020 Kjæresten til onkelungen til søstra til farmors halvsøsters onkel. Jeg falt av. Kan du ikke bare finne et fint navn?? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #8 Del Skrevet 23. august 2020 20 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Kjæresten til onkelungen til søstra til farmors halvsøsters onkel. Jeg falt av. Kan du ikke bare finne et fint navn?? Fant Jonathan. Men min svigersøster vil ikke at både hennes svigersønn og tantebarn heter det samme, da hun mener det blir masse forvirringer hvem man snakker om. Anonymkode: 0a99d...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #9 Del Skrevet 23. august 2020 43 minutter siden, AnonymBruker said: Jonathan! Colin er også fint, men foretrekker Jonathan. Maximillian høres ut som et støvsugermerke fra Jula. Anonymkode: 585f1...31d Maximillian var fornavnet til bestefaren min - et fantastisk snilt menneske - og til den eneste som frivillig ga sitt liv i Auschwitz for at en familiefar skulle få leve; sistnevnte er kjent over hele verden. Så for min del gir navnet Maximillian meg bare positive assosiasjoner. Anonymkode: fd8f4...210 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #10 Del Skrevet 23. august 2020 Ole Aleksander Fillibombombom Anonymkode: 23582...2bc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #11 Del Skrevet 23. august 2020 56 minutter siden, AnonymBruker said: Fant Jonathan. Men min svigersøster vil ikke at både hennes svigersønn og tantebarn heter det samme, da hun mener det blir masse forvirringer hvem man snakker om. Anonymkode: 0a99d...9ea Så svigersøster har stemmerett på navn til ditt barn? Anonymkode: 97c63...768 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PokemonGone Skrevet 23. august 2020 #12 Del Skrevet 23. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ole Aleksander Fillibombombom Anonymkode: 23582...2bc Det høres ganske bra ut 😎 ...men jeg har Jonathan som favoritt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 23. august 2020 #13 Del Skrevet 23. august 2020 Jonathan. De andre var jo helt fjollete. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. august 2020 #14 Del Skrevet 23. august 2020 Uten tvil Jonathan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #15 Del Skrevet 23. august 2020 Eneste fine her er Jonathan! Anonymkode: a23b3...08c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #16 Del Skrevet 23. august 2020 Svigerinne di har da vel ikke noe hun skal ha sagt. Jonathan er det beste forslaget. Forresten så kjenner jeg en som har samme navn som sin onkel, ikke noe forvirring der. Anonymkode: 3ce2a...8ca 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 23. august 2020 #17 Del Skrevet 23. august 2020 Jonathan😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #18 Del Skrevet 23. august 2020 Max er jo flott, det kan være hverdags navnet. Liker alle egentlig 😄 Anonymkode: a15b2...65d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #19 Del Skrevet 23. august 2020 Hvor gammel er denne kjæresten med navn Jonathan? Er sannsynligheten stor for at dette varer livet ut uansett? Har det noe å si uansett? Anonymkode: a23b3...08c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #20 Del Skrevet 23. august 2020 Jonathan 😊 Anonymkode: 40117...792 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå