Gå til innhold

Maximilian, Jonathan eller Colin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du britisk slekt, så er Colin helt greit. Hvis ikke hadde jeg styrt unna det. Maximilian høres helt jalla ut. Så da er Jonathan det fornuftige valget.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Maximilian i det hele tatt. Jonatan er litt bedre, men fortsatt ikke noe fint i mine ører. Colin er det beste alternativet. Jeg tror knapt noen nordmann har hørt jentenavnet Colleeeeen, så der tror jeg du er safe.

Anonymkode: 7ea67...0de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må tenke at ungen din blir voksen en dag også. Maximilian syns jeg klinger som et "ung-mamma-navn". 

Anonymkode: 14bc3...f49

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns alle er fine ordentlige navn! Enig med en som skrev at navn gjerne kan reflektere opphavet deres. Og det gjør Maximilian med bestefaren din:) om du liker best Jonathan så går du for det. Det er ditt barn, og hvilke assosiasjoner og misforståelser andre kan få er ikke noe du trenger å tenke på. 

Anonymkode: 88ade...31a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av navnene er særlig fine, til nøds Jonathan. Men alle gir "unge mødre-vibber". 

Anonymkode: 1305d...75e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen Maximillian fan, men etter å ha lest om din bestefar går min stemme til det! Red: Ser nå at det ikke var ts sin bestefar, trekker tilbake min stemme! 😅

Endret av Pås
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pås skrev:

Jeg er ingen Maximillian fan, men etter å ha lest om din bestefar går min stemme til det! Red: Ser nå at det ikke var ts sin bestefar, trekker tilbake min stemme! 😅

Bestefaren til hun som skrev innlegget og han helten fra Auschwitz var vel ikke en og samme person...?

Anonymkode: 6d6de...96d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bestefaren til hun som skrev innlegget og han helten fra Auschwitz var vel ikke en og samme person...?

Anonymkode: 6d6de...96d

Det forstod jeg først etterpå, derfor jeg trakk tilbake stemmen min!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant Jonathan. Men min svigersøster vil ikke at både hennes svigersønn og tantebarn heter det samme, da hun mener det blir masse forvirringer hvem man snakker om. 

Anonymkode: 0a99d...9ea

Svigersøster kan ta seg en bolle. Djises!  Alt man skal ta hensyn til på andres vegne.

Gå for Jonathan om det er det du liker, så holder du tett om det frem til fødsel. Svigersøster mister informasjonsprivilegiene slik hun holder på. 

Anonymkode: da1e4...26d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonathan! Veldig fint navn, kunne brukt det selv ☺️

Anonymkode: c5d61...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maximilian er et så latterlig navn. Fatter ikke hvorfor det er populært i det hele tatt. Dritstygt og kronglete navn.

Colin er ok om man er middelaldrende britisk mann.

Enig med en over her, har du ikke noen andre navn?

Anonymkode: 458ac...4fd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner et barn som heter maxmillian, men ingen kaller han det. Mora har valgt å kalle han milli, som igjen da blir milli vanilli og så er man i gang.

Som de fleste andre her er jeg enig i at jonathan er et fint navn :) 

Anonymkode: 1f0d9...236

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Colin er finest :) Liker hverken Jonathan eller Max

Anonymkode: 231ce...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av dem..Men hadde jeg fått en pistol mot tinningen, og måtte velge.. Jonathan. 

Anonymkode: 860de...ae1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns Colin er finest :) Liker hverken Jonathan eller Max

Colin er egentlig ikke stygt, men synes det ikke passer som et norsk navn og det passer ikke inn i det norske språket. Det er en kort vei fra å bli døpt Colin Leander Hansen til å bli deltaker i en dokumentear på TLC.

Anonymkode: fc1ce...be2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Colin er egentlig ikke stygt, men synes det ikke passer som et norsk navn og det passer ikke inn i det norske språket. Det er en kort vei fra å bli døpt Colin Leander Hansen til å bli deltaker i en dokumentear på TLC.

Anonymkode: fc1ce...be2

Syns det passer helt greit, det er ganske åpenbart hvordan det sies, selv om en er norsk. Men nå er ikke jeg tilhenger av norske navn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts:

Hildegunn har tre stavelser, Maximilian har fem.

Anonymkode: 517d4...216

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...